Kävin ostamassa muistikortin puhelimeeni. Samalla reissulla "kaappahallissa" kahvilla.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3502 3503 [3504] 3505 3506 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Kävin ostamassa muistikortin puhelimeeni. Samalla reissulla "kaappahallissa" kahvilla.
ketjut säästää hermoja ja ei tarvitse ensin kolata pihaa että pääsee mönkkärillä lumitöihin mitkä on jo tehty. No höpö höpö, oletko edes Pållen mönkijällä puskulevyn kanssa tehnyt lumitöitä? No höpö höpö, oletko edes Pållen mönkijällä puskulevyn kanssa tehnyt lumitöitä?en ketjut säästää hermoja ja ei tarvitse ensin kolata pihaa että pääsee mönkkärillä lumitöihin mitkä on jo tehty. tietenkin tässä ratkaisee missäpäin maata lumitöitä tekee, meillä naapuri on vuosia tehnyt lumityöt mönkkärillä, käy jopa auraamassa ulkoilureitin jossa ei ole talvikunnossa pitoa. Ja ilman ketjuja. Minä olen, Sodankylässä.mitä seuraavaksi sanotaan? mitä seuraavaksi sanotaan? Sanotaan seuraavaksi vaikka että joku louskuttaa leukojaan asiasta mistä ei tiedä (kertonut täällä että ei ole edes kokeillut asiaa mitä kommentoi). Minä sen sijaan olen tehnyt lumitöitä Polariksen mönkijällä ja ei siinä tarvita lumiketjuja kun siinä on toimiva neliveto. Sanotaan seuraavaksi vaikka että joku louskuttaa leukojaan asiasta mistä ei tiedä (kertonut täällä että ei ole edes kokeillut asiaa mitä kommentoi). Minä sen sijaan olen tehnyt lumitöitä Polariksen mönkijällä ja ei siinä tarvita lumiketjuja kun siinä on toimiva neliveto.traktorilla kyllä tehnyt ja todennut että ketjuista on hyötyä, jopa nelivetoisessa. täytyy uskoa parempia ettei ketjuilla mitään tee. olisiko ne vielä vuoden turhake? Itekin mönkkärillä tehnyt lumitöitä monta vuotta ja en oo viel ketjuja tarvinnut ,ei muutakuin 4wd päälle ja menoks,loskalumikin lentää hienosti kun antaa vähän runtua,toki jos lunta tullut metri ni voi olla jo toinen juttu
Itekin mönkkärillä tehnyt lumitöitä monta vuotta ja en oo viel ketjuja tarvinnut ,ei muutakuin 4wd päälle ja menoks,loskalumikin lentää hienosti kun antaa vähän runtua,toki jos lunta tullut metri ni voi olla jo toinen juttu Joo, silloin ei Polaris riitä vaan pitää olla Volvo. Joo, silloin ei Polaris riitä vaan pitää olla Volvo.http://www.konedata.net/Traktorit/volvo.htm itse voit valita Varasin 3:n yön viikonloppureissun Tarttoon. Tuli Vikingiltä tarjous niin piti tarttua. (Henkilöauto + 2 henk jotain 70eur kahteen suuntaan josta osan sai maksettua paateilla).
Hotelliksi valikoitui tuttu paikka: http://www.hansahotell.ee/hotellimme/?lang=fi On se mönkijällä lumitöiden teko vähän sellaista värkkäämistä, toki on se parempi ja ottaisin mieluummin johonkin ok talon pikkupihalle kuin kolan mutta siltikin..
Kokemusta on, raskaasta ja erittäin hyvin töihin sopivasta dieselpolariksesta paljonkin Oli bensaserkkujaan parempi maastossa, tiellä se toki hävisi kun maksimivauhti oli n 70.6600 Ford takatuuppari ketjuilla oli kova sana. Neliveto oli niin kankea.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 3502 3503 [3504] 3505 3506 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|