^En tiedä mikä vetää noita Yh-Äitejä mun luokse
Pistähän sitten töpinäks.

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2860 2861 [2862] 2863 2864 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
^En tiedä mikä vetää noita Yh-Äitejä mun luokse ![]() Kovasti pistää vastaan,ei kannattas.Sattuu meinaa.
https://www.youtube.com/watch?v=2R1V6gnLIsU&oref=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3D2R1V6gnLIsU&has_verified=1 Huomenta! Se ois sitten tänään työhaastattelu päivä.
Huomenta! Se ois sitten tänään työhaastattelu päivä.Onnea matkaan, hoida homma kotio. Onnea matkaan, hoida homma kotio.Kiitos
Tänään on selailtu äkkilähtöjä. Loma lähestyy ja lämmöt on mitä on. Toki ennustetaan parempaa mut taitaa tulla 2015 kaltainen kesäkuu kuitenkin.
En tiedä mikä vetää noita Yh-Äitejä mun luokseÄidinvaisto. Tänään on selailtu äkkilähtöjä. Loma lähestyy ja lämmöt on mitä on. Toki ennustetaan parempaa mut taitaa tulla 2015 kaltainen kesäkuu kuitenkin. Ihan samaa olen muutaman päivän tehnyt. En kyllä lämpimään ole menossa, muutaman päivän reissu ajateltiin neidin kanssa tehdä. Tuon ajatellun kohteen lentohinnat vaan pilvissä. Huomenta! Se ois sitten tänään työhaastattelu päivä. Minä olin eilen työhaastattelussa . Toivon mukaan pääsisin uuteen tuöpaikkaan, sillä tämä 6 vuotta tässä nykyisessä on ollut ihan liikaa.Tässä täytyisi yrittää skarpata ja painaa duunia, mut epätietoisuus mahdollisesta firman vaihdosta herpaannuttaa ajatuksia ja motivaatiota. JOS uuteen työpaikkaan pääsen, niin se tietäisi itselle 6,5vko kesä"lomia" täksi kesäksi Äidinvaisto.Tai sit niillä on jotain... Ruotsissa tuota sanotaan sanalla gubbsjuk ![]() En tiedä mikä vetää noita Yh-Äitejä mun luokse Kokevat sut vaarattomaksi. Pitäis lähteä junalla Sevillaan ja jatkaa sieltä Malagaan josta paluulento kotiin ens yönä.
Kävin katsastamassa asauton. Auto on monesta eri syystä ollut vähällä käytöllä ja seissyt loppukesästä asti. Tänään oli katsastuskauden viimeinen päivä ja liikenteeseen tuo tulee joskus ehkä vasta ensi kuussa.
Huomautuksitta tuo meni läpi, mutta harmittaa kun muutaman kilometrin ajolla pitää saada jarrut ja päästöt varmistettua. Jos auto on pois maasta koko katsastusajan saa kuukauden ajoaikaa palattuaan suomeen, miksei samaa kohtelua voisi pitää koko kauden liikenteestäpoistet tuja. Aika moni harrastaja ja kesäauton käyttäjä kuitenkin joutuu katsastamaan katsastuskauden ulkopuolella. Palattu Jyväskylästä
Kaksi haasttatelua,tuloksena kaksi työsopimusta Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2860 2861 [2862] 2863 2864 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|