|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2850 2851 [2852] 2853 2854 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Eilen työpaikan pippaloissa. Olvin I-olutta muutama purkki ja nyt on hyvä alkaa päivän hommiin.
Hyvin epätavallinen tyyli istua iltaa , minulle
Leikkinyt kaivuria, kymmenkunta puskaa kaivanut ylös.. tuli ihan hiki.
Korjattu "ammattilaisen" tekemää aurinkopanelisäädin asennusta. Siirretty säädin samaan tasoon valvontapaneelin kanssa. Asennettu molempiin piireihin sulakkeet ja uudistettu väljät liitokset.
Kausipaikalla. Naapurin vaunun lämmitystä kävin tutkailemassa kun ei kuulemma osannut lopettaa lämmittämistä. Kontakti vika oli ohjauspaneelilla. Jospa se nyt toimisi.
Palattu Tampereelta,kävin morjestamassa Sedän kanssa minun Tätiä ja hänen Siskoa.Jonka jälkeen kävimme haudalla,elikkä minun mummon.Sit Jyväskylään,hyppäsin omaan Jyllikseen ja päästelin Leivonmäelle katsomaan vanhimmaista poikaa ja jälkikasvua,Poika 8V,Tyttö 2V
Katseltu Koiviston komeita hautajaisia ja vietetty vanhimman tyttären synttärit sukulaisten kanssa siinä samalla. Kuuden kilsan metsälenkki tuli käytyä ja nyt odotellaan sapuskan valmistumista. Mennehän se päivä näinkin.
![]()
Käytävä sai tänään laattansa ja "Nestori" sinisen lobeliamerensä. Huomenna olisi vuorossa terassin rakentaminen vaunulle
Tuli mieleen vanha keskustelu. Sen innoittamana... TÖITÄ
Myytiin Hiace.
Pitäis tuo profiilikuva päivittää. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2850 2851 [2852] 2853 2854 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|