Minun aikana oli Puolustusvoimien varikoilla,vartijat joilla pistoolit ja koirat.
Ja minun aikana Jääkäriprikaatissa oli vartijat joilla oli rynnäkkökiväärit kovat lippaassa, tietyissä paikoissa.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2847 2848 [2849] 2850 2851 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Minun aikana oli Puolustusvoimien varikoilla,vartijat joilla pistoolit ja koirat. Ja minun aikana Jääkäriprikaatissa oli vartijat joilla oli rynnäkkökiväärit kovat lippaassa, tietyissä paikoissa. Ja minun aikana kun olin Riihimäellä niin kovat oli piipussa vartiolenkeillä ja niin myös Pääskyvuorella Turussa kun linkkitornia vartioitiin ja ihan viestimies olin
Hankittu omalle kylälle sankarivainajien muistotaulu ja pidetty muistolaatan paljastamistilaisuu s,everstiluutnantin puheen kera. Tätä kunnioitan kovasti. Ja minun aikana kun olin Riihimäellä niin kovat oli piipussa vartiolenkeillä ja niin myös Pääskyvuorella Turussa kun linkkitornia vartioitiin ja ihan viestimies olin Jv viestimies minäkin.
Myös VaaRPstossa kovat kun vartiolenkillä rantamakasiinia 80-luvuna alkumetreillä vartioitiin. Jotenkin kuulostaa hurjalta tänä päivänä mutta silloin ei kukaan kyseenalaistanut.
Hankittu omalle kylälle sankarivainajien muistotaulu ja pidetty muistolaatan paljastamistilaisuu s,everstiluutnantin puheen kera. Ei noita kovin usein enää laitella, yleensä ovat jo tehtynä. Aikaa sitten. Liekö tuossa joku tarina, miksi vasta nyt. Meillähi intissä ja yk:ssa
Myös VaaRPstossa kovat kun vartiolenkillä rantamakasiinia 80-luvuna alkumetreillä vartioitiin. Jotenkin kuulostaa hurjalta tänä päivänä mutta silloin ei kukaan kyseenalaistanut. Koska olit tuolla. Oma erä muistaakseni III/83. Kovat lippaassa oli joka vartioukolla. Jopa niillä kun kiersi AUKin rakennuksen ja liikkui varsinaisen varuskunta-alueen ulkopuolella.
Koska olit tuolla. Oma erä muistaakseni III/83. Kovat lippaassa oli joka vartioukolla. Jopa niillä kun kiersi AUKin rakennuksen ja liikkui varsinaisen varuskunta-alueen ulkopuolella. II/81 taisi olla ja täydet 330. AUKiin jäin santsaamaan. Emme sitten kohdanneet. Itsekin sen 330 tuolla vietin
70-luvun loppupuolella olin pienen kyläpahasen asemalla töissä, varustuksiin kuului parabellumin pistooli. Lipunmyyntiä oli, tais pohjakassa olla niinkin huima kuin 100mk, sitä sillä pistoolilla suojeltiin.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2847 2848 [2849] 2850 2851 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|