Siis raha laitettu tähelliseen aivan niinkuin äiti opetti pienenä.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2838 2839 [2840] 2841 2842 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Siis raha laitettu tähelliseen aivan niinkuin äiti opetti pienenä.
Jokohan uskaltas talviturkin heittääNo eipä uima-altaassa uimista edes lasketa talviturkin heittämiseksi. ![]() No eipä uima-altaassa uimista edes lasketa talviturkin heittämiseksi.Lasketaan altaassa uiminen ![]() No eipä uima-altaassa uimista edes lasketa talviturkin heittämiseksi.Miten niin ei , talvella oli parhaillaan yli 15 cm jäätä niin laidoissa kuin pinnassakin. Liekö kotkassa ollut noin paksua jäätä sitten viimme vuosituhannen ? ![]() P.s. En uinut ![]() Yhdistelmä Nissan + Dethleffs koekäytetty, vihdoinkin, matkalla kotoa vaunuhuoltoon ja "pikkasen" oli kyllä erilainen yhdistelmä kuin aikaisempi saman vaunun edessä Citroën C5 2.0HDi 136 Tourer Aut. Nythän tuo 1.6dCi 130 jopa kiihtyi liittymissä ylämäkeenkin, sekin liittymä heti kärkeen about ensimetreillä Ikean (kalkkivuoren) mäki Kehä III länteen klo 8 aamuruuhkaan, no probs
^
Se vaan tuntuu sitikan jälkeen äkäseltä ![]() Voisi sanoa, että Töitä, ja jatkuu.
Mitäs se sananlasku raudan takomisessa sanoikaan... Voisi sanoa, että Töitä, ja jatkuu.Täälä vietetään lomaa Mutta viikonloppu menee sit opiskelun merkeissä,töistä puheen ollen vielä,niin olen pyyhkinyt pölyjä ja imuroinut koko vaunun Ja kohta ruuan laittoon Siis raha laitettu tähelliseen aivan niinkuin äiti opetti pienenä. Iskulause, josta minä pidän. Tyylikäs lause. Iskulause, josta minä pidän. Tyylikäs lause. ![]() Jatkettu siivous hommia,just siivosin gramerin ritilän ja rasva pellin.Nyt nautitaan kaffeesta
Kovasti olen ajatus työtä tehnyt, mutta kun on kunnon helle, + 30, niin en ole päässyt ajatusta pitemmälle.
Niin se ajatus oli pestä tuo matkamökki reissua varten, mutta se ajatus muuttui ajatukseksi, että jos pesee helteellä, niin pesu-aineet vaan kuivaa kylkeen kiinni ajatuksen nopeudella.' Joten olen jatkanut sitä ajatusta että josko sitten huommenna aamusta ajattelisi uudestaan tuota tämän päiväistä ajatusta ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2838 2839 [2840] 2841 2842 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|