rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 9914375 kertaa)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 13:57
  • Kotkan poikii ilman siipii
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #480 : 27.10.2011 kello on 19:59 »
Heitinpä matot pihalle ja käyn tässä imuroimaan ja lattian pesuun.Et tälläistä tänne kuuluu :)

• Vieras
  • Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #481 : 27.10.2011 kello on 20:39 »
    Olin tänään korvaamaton  :D
    Pitää kokeilla josko tuo vesilasiin jäisi kolo kun olen sormen siihen upottanu.Tämä tuli mieleen kun yritin saada pekkasen tälle päivälle jotta pääsis pojan kanssa vaunulle mutta ei onnistu kun on seisakki päivä.Mutta nyt ollaan vaunulla pojan kanssa ja huomisen sitten sain vapaaksi. ;)

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 8.07.2022 kello on 08:20
      • Omat kotisivut
    « Vastaus #482 : 27.10.2011 kello on 20:53 »
    Toissapäivänä alotettu hapanleivän koevedos tehty.Juuren tein hapankorpuista ja paripäivää sai hapata.Ei ihan vielä ollu tarpeeksi kirpakkaa mutta ehkä jo seuraavallakertaa.O dottelen rölliltä vanhempaa juurta jota meinaan kokkeilla joten vielä jäi kesällä Raumalta ostettu juurisaavi korkkaamatta kun haluan siihen hyvämakuisen juuren millä jatketaan :)

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:19.11.2025 kello on 07:59
    • Kellos Chevyjä , Matkaaja 460 ja TEVE-CHEVY
    « Vastaus #483 : 27.10.2011 kello on 21:06 »
    Toissapäivänä alotettu hapanleivän koevedos tehty.Juuren tein hapankorpuista ja paripäivää sai hapata.Ei ihan vielä ollu tarpeeksi kirpakkaa mutta ehkä jo seuraavallakertaa.O dottelen rölliltä vanhempaa juurta jota meinaan kokkeilla joten vielä jäi kesällä Raumalta ostettu juurisaavi korkkaamatta kun haluan siihen hyvämakuisen juuren millä jatketaan :)
    Rupeempa kaivaan pakastinta... jospa pääsis huomenn pyörähtään...

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 3.09.2019 kello on 14:18
    • Volvo XC60 D3 2,4 aut 205hv Polestar vm2010
    « Vastaus #484 : 28.10.2011 kello on 08:24 »
    Tulipa tehtyä päivän hyvä työ, wanhan pakkasen hajottaman vesipänikän kyljestä leikkelin pyöreitä paloja joista tein perheelle heijastimet (ihan 3M:n teipeistä, eli toimivaa tavaraa), viel narut ja hakaneulat nii saapi takin helmaan killumaan....halvat henkivakuutukset ;)

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
    « Vastaus #485 : 28.10.2011 kello on 08:33 »
    Tulipa tehtyä päivän hyvä työ, wanhan pakkasen hajottaman vesipänikän kyljestä leikkelin pyöreitä paloja joista tein perheelle heijastimet (ihan 3M:n teipeistä, eli toimivaa tavaraa), viel narut ja hakaneulat nii saapi takin helmaan killumaan....halvat henkivakuutukset ;)

tuo kannattaa jo laittaa tuonne niksi osioon jos viitsit .. hyvä idis .. :)  ei sitä aina tarvitse ostaa kalliita heijastimia jotka ei välttämäti edes toimi ... :(

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 8.07.2022 kello on 08:20
      • Omat kotisivut
    « Vastaus #486 : 28.10.2011 kello on 10:08 »
    Rupeempa kaivaan pakastinta... jospa pääsis huomenn pyörähtään...
    Lähes kokopäivän oon kotona ku olen syyslomalla.Pihan siivousta.

• Kalustoon kuuluva
    « Vastaus #487 : 28.10.2011 kello on 10:42 »

pihaan lähden kans tästä nyt ihan kohta .. aika suppusta ilmaa vaan on , mutta ei sekään haravointia haittaa .. hauskaa siivousta sinulle sinne kuin myöskin minulle tänne  :D

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 9.01.2026 kello on 17:19
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    « Vastaus #488 : 28.10.2011 kello on 10:52 »

Sano niille, ettei pihaa saa sotkea.  :D

• Kalustoon kuuluva
    « Vastaus #489 : 28.10.2011 kello on 11:09 »

minä ainakin sanon joka kerta ohi kulkiessani et jos teitin täytyy lehtenne pudottaa tehkää se metsän suuntaa kiitos ....  :) arvaa vaan onko auttanut .. no ei ...ei ne mene sinne päinkään ..jotta sitä  pitää vaan mennäs haravan kanssa.. kera pienin tanssi askelin  :D

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
    • Internet on loistava keino päästä nettiin.
    « Vastaus #490 : 28.10.2011 kello on 11:10 »
    Himassa keittiön siivousta >:( ja illaksi töihin

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 3.09.2019 kello on 14:18
    • Volvo XC60 D3 2,4 aut 205hv Polestar vm2010
    « Vastaus #491 : 28.10.2011 kello on 11:12 »
    Pitäs lähtee tuunaamaan tolle meitin syyslomalaiselle lounasta (sitä sammaa mitä ollu koko viikon, siis lihapullia ja pottua)

• Vieras
  • Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #492 : 28.10.2011 kello on 11:34 »

Jos se puu on naapurin puolella ja ne lehdet alkaa häiritsemään ja arvon naapuri ei ystävällisistä kehoituksista huolimatta saa kaadettua sitä puuta niin jos oksia tulee omalle puolelle niin leikkaat ne vaan pois tai sitten viime tingassa puhallat lehtipuhaltimella ne lehdet sinne naapurin puolelle.

Siinä vain saattaa olla naapurisopu sen jälkeen koetuksella. ;D

Onneksi ei ole sotkevia puita meillä kuten ei naapureillakaan niin ei tarvitse alkaa koettelemaan.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla: 9.01.2026 kello on 17:19
    • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
    « Vastaus #493 : 28.10.2011 kello on 12:52 »
    minä ainakin sanon joka kerta ohi kulkiessani et jos teitin täytyy lehtenne pudottaa tehkää se metsän suuntaa kiitos ....  :) arvaa vaan onko auttanut .. no ei ...ei ne mene sinne päinkään ..jotta sitä  pitää vaan mennäs haravan kanssa.. kera pienin tanssi askelin  :D

Top, top. Puiden lehdet ja neulaset ei ole sotkua, no on, räystäskourussa. Räystäskourusta ne voi poistaa nurmikolle.   :D

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 8.02.2023 kello on 09:41
    « Vastaus #494 : 28.10.2011 kello on 13:04 »
    WC-Remppaa... homma vielä kesken..yritin kuvia siirtää ja näyttää mutta ei taidot riittäneet.