Kierrelty Rodoksen vanhaa kaupunkia ja tehty viimeisiä ostoksia. Huomenna taas kotiinja arkeen
Lähetetty minun HUAWEI VNS-L31 laitteesta Tapatalkilla
Lähetetty minun HUAWEI VNS-L31 laitteesta Tapatalkilla
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2823 2824 [2825] 2826 2827 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Kierrelty Rodoksen vanhaa kaupunkia ja tehty viimeisiä ostoksia. Huomenna taas kotiinja arkeen
Lähetetty minun HUAWEI VNS-L31 laitteesta Tapatalkilla Just tulin saunasta ja uimasta
Nyt kahvin keittoon ja leivän tekoon Kaikkea kivaa,kaupassa käyty,aamu saunassa olin ja katoksen väsäsin paikoilleen No mutta, komeeltahan tuo näyttää mihinkä olet teltan hukannut vai onko vielä jossain jemmassa? ![]() Telttaa ei tule kesäksi,eikä talveksi Mutta älä tuota jätä paikalle kun itse poistut ![]() Tuohon kasvaa kunnon utare kun sade tekee pussin. Mutta älä tuota jätä paikalle kun itse poistutEi jääkkään paikoilleen,kun lähden täältä ![]() Tarkoitin kyllä jotta : Älä jätä tuota vaunusi eteen avattuna kun menet välillä kotiis.
Harvemmin kukaan jättää telttaa kun poistuu vaunuineen alueelta. Tarkoitin kyllä jotta : Älä jätä tuota vaunusi eteen avattuna kun menet välillä kotiis.Puran katoksen jahka lähden kotia,kiitos vinkistä Kävin taas kaupassa
Anteeksi jo etukäteen M-Autoilijat,tässä seurannut,kun tullut M-Autoja niin jokainen laittaa ikkuna peiton Onko se tosiiaan niin viileä näillä yöpakkasilla?Kävin taas kaupassa Itse laitan aina ikkuna peiton yöksi sisäpuolelle kesälläkin, myös auringon paistaessa kohti, sillä se eristää kylmältä sekä paahtavalta auringolta. Itse hyttihän on viileä jopa + - 0 ilman verhoa tai peittoa ja sitä voi kokeilla jokainen vaikka omassa henkilöautossa, kylmä tulee varmasti ![]() Itse laitan aina ikkuna peiton yöksi sisäpuolelle kesälläkin, myös auringon paistaessa kohti, sillä se eristää kylmältä sekä paahtavalta auringolta.Ok,Kiitos tyhmyyteni ![]() Ei ole tyhmä se joka kysyy.
Ok,Kiitos tyhmyyteniEihän tuo ollut tyhmyyttä, jos et kerran asiaa tiennyt Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2823 2824 [2825] 2826 2827 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|