Niitähän näissä "puutarhaleireissä" löytyy myöskin
Tuntuu löytyvän. Hyvät saunat, nuotiopaikat, venesatama, baari... grillikota, josta saattaa saada krapulan (että jotakin vähän huonoakin
).|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2819 2820 [2821] 2822 2823 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Niitähän näissä "puutarhaleireissä" löytyy myöskin Tuntuu löytyvän. Hyvät saunat, nuotiopaikat, venesatama, baari... grillikota, josta saattaa saada krapulan (että jotakin vähän huonoakin ).Tuntuu löytyvän. Hyvät saunat, nuotiopaikat, venesatama, baari... grillikota, josta saattaa saada krapulan (että jotakin vähän huonoakin Onko se välttämättä huonoa? Ainakin silloin on ollut mukavaa, niin aika kuin seurakin. ![]() Ei muu kuin krapula, muttei sekään ihan iskenyt, kun oluet ymmärsi loppua jo kahden aikoihin.
Oli kerrankin miellyttävä ordopedi todella kaunis nuori nainen avarakauluksinen ja lyhyt kotelomekko yllään tietenkin valkoinen takki päällä. Mutta olipahan vanhalla miehellä vaikeuksia mihin silmänsä laittaa. Alkaako Sulla muisti pätkiä..... ? ![]() Sedän luona olin ja hain emännän töistä
![]() Sedän luona olin ja hain emännän töistä Itse en ole naamkirjassa joten en ymmärrä tuota huomiotykkäämistä ... Mitä siitä on hyötyä oikeassa elämässä? Hain emännän, käytin naapuria kaupassa jne. Ihmettelen mutta kerroppa minulle suomeksi. Edith. Ettei tule hankalan ihmisen mainetta selvennän tätä, voihan se maine ollakin jo. Itse en monella saitilla notku, tämä ja yksi toinen missä tulee kirjoiteltua. Naamakirjaan en ole alkanut jostain syystä, ehkä inhorealistiksi luokitellun vuoksi Toki ymmärrän FB merkityksen mutta en ole siitäkään vakuuttunut, kaikkien ei tarvi tietää jos käyn esim. autotallissa. Noh ei mitään hyötyä,mutta ehkä jollain se pönkitää itsetuntoa,tai tiedä sitä
Noh ei mitään hyötyä,mutta ehkä jollain se pönkitää itsetuntoa,tai tiedä sitäPerskule, mun piti pönkittää tekemääni halkopinoa, meinas kaatua mokoma. No nyt pysyy pystyssä, oikasin ja laitoin kuution halkoja vastavoimaksi. Onneksi sälli oli kirveenvarressa, mä vaan pinosin,korjasin,pinosin.... Käyty vaihattamassa matkakulkimeen pränikät kesänakit alle
![]()
Päivällä traktori projektin kimpussa ja tässä ehtoolla kulkimen äärivalo kytkentä liitosten korjausta.
Perskule, mun piti pönkittää tekemääni halkopinoa, meinas kaatua mokoma. No nyt pysyy pystyssä, oikasin ja laitoin kuution halkoja vastavoimaksi. Onneksi sälli oli kirveenvarressa, mä vaan pinosin,korjasin,pinosin....Kun tekee kerralla kunnolla ni ei tartte pönkittää ![]() Päivä mennyt yksin kaupungissa shoppaillen ja saunoen,illalla taas saunaan
Erilaisia hankintoja vaunuun.Viimeinenkin renkaanvaihto tehty ja kaikki mahdollinen siirretty suojaan. Satakoon nyt.
Viimeinenkin renkaanvaihto tehty ja kaikki mahdollinen siirretty suojaan. Satakoon nyt. Kyllä sinulla on nyt asiat hyvin. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2819 2820 [2821] 2822 2823 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|