rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 5725746 kertaa)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:41
  • Kotkan poikii ilman siipii
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #41565 : 29.03.2017 kello on 20:08 »
Hymer, pikaista paranemista, minä kun kaaduin niin pitkään pää vaivasi kaikenlaisin erilaisin oirein. Tais sinne tulla pysyvääkin vikaa. esim en ymmärrä edes jäädä eläkkeelle :D :D
Tyttären koiruuden vein eläinlääkärille, antoi Lilolle sen viimeisen piikin.
Opistokin tänään päättyi, ihan kiva juttu. syksyllä jatkuu jos luoja suo.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:58
  • Autossa on pyörät
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #41566 : 29.03.2017 kello on 20:09 »
Ka kävin illalla 2 untuvatyynyä ostamassa, kyllä kelpaa nukkua.
Joutsen, kotimaista tietenkin.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:09
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #41567 : 29.03.2017 kello on 20:44 »
Niistetty nenää niin perusteellisesti, että rapse kuuluu. Niin se vain lunssa tuli meikäläisellekkin muutaman kymmenen vuoden tauon jälkeen. Sitä uhmatakseni, kävin vielä lenkillä.  ;)

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 5.03.2020 kello on 22:30
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #41568 : 29.03.2017 kello on 21:02 »
Minulla ei saisi kovin ruveta huippaamaan,aamulla pitäisi jo lähteä Pudasjärvelle mökinkatolta puottamaan lumia ja sitten pitäis ruveta huoltamaan"Hymi" kesäkuntoon.Talvi meni huomaamatta vaunuillessa kausipaikalla,ja siksi ei tahdo nykyään ehtiä jokapaikkaan ,kun minä ole jo eläkkellä!

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:09
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #41569 : 29.03.2017 kello on 21:59 »
Minulla ei saisi kovin ruveta huippaamaan,aamulla pitäisi jo lähteä Pudasjärvelle mökinkatolta puottamaan lumia

Kohta tulee kiire, kun sulavat paikalleen.  ;D

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:28.03.2024 kello on 20:55
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #41570 : 29.03.2017 kello on 22:11 »
Minulla ei saisi kovin ruveta huippaamaan,aamulla pitäisi jo lähteä Pudasjärvelle mökinkatolta puottamaan lumia ja sitten pitäis ruveta huoltamaan"Hymi" kesäkuntoon.Talvi meni huomaamatta vaunuillessa kausipaikalla,ja siksi ei tahdo nykyään ehtiä jokapaikkaan ,kun minä ole jo eläkkellä!
Aiot mennä katolle vaikka postinhaussa meni taju Thumbd
Miten turvaköydet ja putoamissuojaukset on hoidettu?

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 5.03.2020 kello on 22:30
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #41571 : 29.03.2017 kello on 22:27 »
  loiva on minulla mökin katto ja pohjalla huopa,ei ole siis luikas kunhan puottaapi lumet ensin ja sitten vasta lämmittää mökin. lunta on Pudasjärven korkeudella noin 1 metri, eli kyllä kerkiää ja toisaalta on tiedossa ,että vielä tulee lisää ja se on märkää ja raskasta!

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 11:09
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #41572 : 29.03.2017 kello on 22:38 »
  loiva on minulla mökin katto ja pohjalla huopa,ei ole siis luikas kunhan puottaapi lumet ensin ja sitten vasta lämmittää mökin. lunta on Pudasjärven korkeudella noin 1 metri, eli kyllä kerkiää ja toisaalta on tiedossa ,että vielä tulee lisää ja se on märkää ja raskasta!

Et kai sinä itse tehnyt semmosta mökkiä, jonka katto ei kestä yhden talven lumia.  ;)

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 5.03.2020 kello on 22:30
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #41573 : 29.03.2017 kello on 22:57 »
  Valmiin olen ostanut ja siksi on varauduttava myös pahimpaan! (en kuitenkaan ole niin arka että epäilisin taloni katon pettävän edes tällä Oulun korkeudella ,sellaisiakin on)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:28.03.2024 kello on 20:55
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #41574 : 29.03.2017 kello on 22:58 »
  loiva on minulla mökin katto ja pohjalla huopa,ei ole siis luikas
Siis näillä perusteilla ei putoamissuojaukseen kannata panostaa. Toivottavasti minun verorahojani ei tuhlata horjahtamisen aiheuttamiin hoitoihin, omaiset maksakoon.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:53
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #41575 : 29.03.2017 kello on 23:15 »
Ostin Transhitin jossa on matkailukoppi päällä, alusta tuntui tukevalta ja muutenkin ok äkkiseltään tutkittuna.

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:23.02.2024 kello on 20:09
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #41576 : 29.03.2017 kello on 23:35 »
  loiva on minulla mökin katto ja pohjalla huopa,ei ole siis luikas kunhan puottaapi lumet ensin ja sitten vasta lämmittää mökin. lunta on Pudasjärven korkeudella noin 1 metri, eli kyllä kerkiää ja toisaalta on tiedossa ,että vielä tulee lisää ja se on märkää ja raskasta!
Onks nää niitä kuuluisia viimeisiä sanoja,aina kannattaa valjaat pitää päällä vaikka kuinka loiva,itekin oon ihan tasasella maalla kompuroinut ni miksei katollakin ja ei oo kyl tullut sellaista asuntoa vastaan jossa ois lumet romahduttanut katon,suuret hallit sit erikseen

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 15:28
  • Kulkija
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #41577 : 30.03.2017 kello on 07:26 »
Ostin Transhitin jossa on matkailukoppi päällä, alusta tuntui tukevalta ja muutenkin ok äkkiseltään tutkittuna.

Minusta sie ostit Rimorin, joka on tehty Transitin alustalle.  Thumb

Vaan eikun hyviä reissuja, alusta on ainakin hyvä ja 88:n kokemusten mukaan koppi toimii etenkin tuunattuna.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 19:53
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #41578 : 30.03.2017 kello on 09:02 »
Minusta sie ostit Rimorin, joka on tehty Transitin alustalle.  Thumb

Vaan eikun hyviä reissuja, alusta on ainakin hyvä ja 88:n kokemusten mukaan koppi toimii etenkin tuunattuna.

Jep, huumorilla kirjoitin. Tuunattavaa on, kaikki kyllä mielestäni toimii. Koristemuoveissa fiksattavaa ulkopuolella, sisälokarit, pohja"panssari" ja äänieristemattoa nyt ens alkuun pitäis laitella. 88 antoi hyviä ohjeita, pitää vielä pyytää tarkempi kuva rappusten eristämisestä, kuvasta ei oikein saanut mittoja kun kuva oli niin pieni.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:13
  • viva la France
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #41579 : 30.03.2017 kello on 09:54 »
Jep, huumorilla kirjoitin. Tuunattavaa on, kaikki kyllä mielestäni toimii. Koristemuoveissa fiksattavaa ulkopuolella, sisälokarit, pohja"panssari" ja äänieristemattoa nyt ens alkuun pitäis laitella. 88 antoi hyviä ohjeita, pitää vielä pyytää tarkempi kuva rappusten eristämisestä, kuvasta ei oikein saanut mittoja kun kuva oli niin pieni.
Eihän käytetty uusi ole, mutta siitä saa paremman kuin uusi tekemällä. Onnea uudelle matkailumuodolle ;)