Huomenna Karstulaan varamaan paikka

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2704 2705 [2706] 2707 2708 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Huomenna Karstulaan varamaan paikka
Kerrotko tarkemmin. Nastan laippa on 8mm halkaisijaltaan ja se on 10-12mm pitkä. Siis muodoltaan kuin T-kirjain. Tämä kirjaimen muotoinen tungetaan renkaaseen, vain kovametallinen kärki jää renkaan pinnasta ulos noin mm:n verran. Miten renkaankääntö sellaisen irroittaa?No keskellä rengasta nasta voisikin pysyä mutta minkälaisen matkan renkaan ulkoreuna tekee nastan kanssa jos pyörittelet paikallaan. Löysä nasta irtoaa helpostikin. ![]() Ajettu Kokkolaan, tai paremminkin istuttu kyytissä ja otettu punkkua
![]() Ajettu Kokkolaan, tai paremminkin istuttu kyytissä ja otettu punkkuaKesällä sinne,mutta joutuu ajamaan itse ![]()
Ajettu Kokkolaan, tai paremminkin istuttu kyytissä ja otettu punkkua Vae että punkkua. Sinäkin brutukseni. ![]() No keskellä rengasta nasta voisikin pysyä mutta minkälaisen matkan renkaan ulkoreuna tekee nastan kanssa jos pyörittelet paikallaan.Paikallaan käännellessä löysä nasta uppoaa reikäänsä. Millin ulkonemalla ei kammeta kymmemillistä kapistusta. Olenko käsittänyt vivun väärin? ![]() Kun nastan reikä on riittävän väljä, kiihdytys/jarrutus keskipakovoiman avustamana nastan irroittaa. Aikanaan köyhänä opiskelijana (nyt en enää opiskele) tein talvikäyttöön sopimattomista nastarenkaista kesäkumit. Ei nasta irronnut sivusuunnassa kääntelemällä. Sivuleikkureilla sai liukuesteitä repiä. ![]()
Vae että punkkua. Sinäkin brutukseni.ei se mikään bruuttus oo ..vaa iha oikee kaikkiruokanen juoppo niinku meikäläinenkin ![]() ei se mikään bruuttus oo ..vaa iha oikee kaikkiruokanen juoppo niinku meikäläinenkinSinä juoppo heh,heh ![]() ei se mikään bruuttus oo ..vaa iha oikee kaikkiruokanen juoppo niinku meikäläinenkin ![]() Ajettu Kokkolaan, tai paremminkin istuttu kyytissä ja otettu punkkuaMuistitko pikkusormen oikea oppisen asennon ? Muistitko pikkusormen oikea oppisen asennon ?Ei se oikeen sopinu tähän pultsarityyliin kun lasin virkaa toimitti muovimuki ja sitä vielä täytettiin pahvikanisterista ![]() ei se mikään bruuttus oo ..vaa iha oikee kaikkiruokanen juoppo niinku meikäläinenkinSinä sen sanoit, mitä minä jo ajattelin vaikka on minulla sentään kerran ollu yks juoma joka ei kelvannu ja jonka jouduin kippaamaan muutaman vuoden säilytyksen jälkeen menemään kun se ei kelvannu edes vieraille Tyrnilikööri Paikallaan käännellessä löysä nasta uppoaa reikäänsä. Millin ulkonemalla ei kammeta kymmemillistä kapistusta. Olenko käsittänyt vivun väärin? No siinähän se on kysymys ja vastaus samassa Siitä piikistään kun sitä nastaa raahataan väkisin pitkin asfalttia, se repii tuota nastareikääkin jo melkoisesti sen nastan taittuessa enempi vähempi viistoon siellä reiässään > reikä holahtaa > nasta löystyy > Plop! Renkaassa on taas yksi nasta vähempi. Eli sitä rengasta käännellessä siellä on ihan samanlaiset nastaa vääntävät voimat kyseessä kuin mitä kiihdytyksessä tai jarrutuksessakin. Molemmissa tapauksissa se nastan piikin lepokitkan raja ylitetään väkisin vääntämällä, vaikka toki renkaan alla olevan pinnan nopeus suhteessa renkaaseen varmaan onkin erilainen ![]() Sinä sen sanoit, mitä minä jo ajattelin Samoin täällä. Pyysin kerrattain Alanyassa Turkissa viinikaupassa jotakin hyvää Turkkilaista viiniä. Se jäi juomatta oli kerta kaikkiaan sellainen maku, ettei uponnut minulla eikä muillakaan samassa seurueessa mukana olleilla. Viemäriin piti kaataa. Muutoin olen kyllä Röllin tapaan kaikki ruokainen. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2704 2705 [2706] 2707 2708 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|