Voi herran tähen. Tätäkö se sitten on kun sielu pienenee ja ajatus pyörii nuppineulanpään kokoisella alalla?
LÄHETETTY: LÄPPÄRILTÄ WIN 10
![]()
![]()
Ollaan niin kuin ei oltaskaan.

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2701 2702 [2703] 2704 2705 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Voi herran tähen. Tätäkö se sitten on kun sielu pienenee ja ajatus pyörii nuppineulanpään kokoisella alalla? Ollaan niin kuin ei oltaskaan. ![]() Huhtikuuhun maksettu paikka joten varmaan on sulanut No sitten ei hätiä. ![]() Miten ne nastat sitten irtoaa? Itsekseenkö tippuvat ajan myötä. Kyllä ne keskipakovoimasta lähtee kunhan ne on löystynyt ensin kiihdytyksissä ja jarrutuksissa. Sanoisin, että pääsääntöisesti jäävät paikoilleen asvaltille, kun rengasta käännetään parkissa. Sanoisin, että pääsääntöisesti jäävät paikoilleen asvaltille, kun rengasta käännetään parkissa.miten sitten takavetoiset? itse olen huomannut että vetävältä pyörältä irtoaa nastat herkemmin kuin vapaasti pyörivältä. miten sitten takavetoiset? itse olen huomannut että vetävältä pyörältä irtoaa nastat herkemmin kuin vapaasti pyörivältä.Nelipyöräohjaus täytyy olla ![]() Sanoisin, että pääsääntöisesti jäävät paikoilleen asvaltille, kun rengasta käännetään parkissa.Kerrotko tarkemmin. Nastan laippa on 8mm halkaisijaltaan ja se on 10-12mm pitkä. Siis muodoltaan kuin T-kirjain. Tämä kirjaimen muotoinen tungetaan renkaaseen, vain kovametallinen kärki jää renkaan pinnasta ulos noin mm:n verran. Miten renkaankääntö sellaisen irroittaa? ![]()
Vierailin Viitasaarella.
Opisto hommissahan tämä ilta hurahti.
Miettinyt mitkä yritykset ovat Suomessa toimivia nestekaasun tukkureita AGA:n lisäksi. Pitäisi löytää joku edullisempi kun totesin tuossa AGA:n tukkuhinnan olevan kalliimman mitä halpamarkettien ulosmyynti hinnan.
Miettinyt mitkä yritykset ovat Suomessa toimivia nestekaasun tukkureita AGA:n lisäksi. Pitäisi löytää joku edullisempi kun totesin tuossa AGA:n tukkuhinnan olevan kalliimman mitä halpamarkettien ulosmyynti hinnan.Vävypoika ainakin ennen hommasi työmaallensa kaasut voikoskelta,väittäen saavansa ne tosi edullisesti. Hainkin vävyltä pitkään kaasut halvalla.. Varmaankin tilanne on nykyään toinen, kun tuntuu että marketeista saa kaikki halvemmalla kuin sopimustoimittajilt a. Nyt oon pari vuotta ostanut kaasut kulkimeen ja grilliin Venäjältä. Voinhan minä vävyltä kysästä,mistä se firmaansa kaasut nykyään hommaa. Miettinyt mitkä yritykset ovat Suomessa toimivia nestekaasun tukkureita AGA:n lisäksi. Pitäisi löytää joku edullisempi kun totesin tuossa AGA:n tukkuhinnan olevan kalliimman mitä halpamarkettien ulosmyynti hinnan.http://gasone.fi/ kun rengasta käännetään parkissa. Kuka hölmö kääntelee renkaita paikallaan muuten kuin vain pakon edessä Tuolla aikaansaa sinne rt.päihin etenkin kesäkelillä ja leveillä läskeillä jo sellasia voimia että kyllä varaosakauppis kiittellee ![]() Kuka hölmö kääntelee renkaita paikallaan muuten kuin vain pakon edessäEikös ne ole tehty kääntyviksi, ei kait kukaan täysipäinen istu parkissa rattia veivaamassa lämpimikseen. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2701 2702 [2703] 2704 2705 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|