Laskepa, montako viestiä kirjoitit, ennenkuin myönsit möhlineesi...Eikös ois pitäny kirjottaa että ennen kuin huomasit möhlineesi.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2696 2697 [2698] 2699 2700 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Laskepa, montako viestiä kirjoitit, ennenkuin myönsit möhlineesi...Eikös ois pitäny kirjottaa että ennen kuin huomasit möhlineesi. Minä taidan lähteä oluelle, on miesaikaa tämä ilta, vierastuttu kaupunki ja paljon vaihtoehtoja. No pois tullessa ymmärsin miksi kun kävelin kunnan omistaman kerhotoiminta rakennuksen ohi, siellä oli eläkeläisten iltapäivä kerho, korttia pelasivat ja miltei jokaisen edessä oli joku leffe olut tai vastaava ja karsea naurun rämäkkä vähän väliä. Kanakeitto tarpeet ostin, sieltä kaupasta ![]() Kylläpäs on taas aika typerää keskustelua. Aika monen kirjoitukset heittäisin hiekkalaatikkoon Pitkästä aikaa taas hyvää keskusteluaihetta ,, http://www.tekniikkatalous.fi/tekniikka/autot/eu-harkitsee-automaattista-jarrutusjarjestelmapakkoa-autoihin-ei-antaisi-ajaa-ylinopeutta-6619787 Hyvä uutinen!
![]()
![]() Rein hukkareissun postiin 2x20km. Luulin, että Läns-Kuopion ilmeisesti aina olisi vielä auki. On pantu kiinni klo 18.00. Me ollaan hyvin onnistuttu välttämään postikonttoreissa käyntejä. Jonkin verran paketteja tulee/menee viikkotasolla. Lähin posti on Citymarketin infon yhteydessä 6km päässä ja taas pakettiautomaatti huomattavasti lähempänä. Pakettien kohdalla saapuvat paketit kulkevat tuohon lähiautomaattiin jos osoitteen yhteydessä on mainittu puhelinnumero, se ohjaa automaattisesti paketit automaattiin. Lähtevät taas maksetaan netissä ja tulostetaan osoitekortti itse, silloin saa koodin jolla voi viedä paketin automaattiin
Me ollaan hyvin onnistuttu välttämään postikonttoreissa käyntejä. Jonkin verran paketteja tulee/menee viikkotasolla. Lähin posti on Citymarketin infon yhteydessä 6km päässä ja taas pakettiautomaatti huomattavasti lähempänä. Mulle on muuten sama, mitä kautta paketit/postit tulee, jos ei tuoda kotiin. Matka kaikkiin on vähintään tuo 20km. Tämä paketti tuli Sveitsistä ja oli mielenkiintoa saada se mahd. pian, että pääsee tutustumaan laitteeseen. Mikä se on, siitä myöhemmin kun tutustun siihen, ehkä. Jahas, Berneri käynyt EU:ssa lobbaamassa... ![]() Jään odottamaan miten nopeusrajoitusten määritys toteutetaan. Paikkatietoseuranta lienee poisluettu. Talvinopeuksien vaikutus... Loppujen lopuksi Win10 antoi sitten itse opastusta. Poistettiin Usb kaapelit poislukien hiiri ja kone käynnistyi. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2696 2697 [2698] 2699 2700 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|