11 tuntia töitä ja Kikyilty samalla..
Onko melkein puolet kikystä tehty?
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2667 2668 [2669] 2670 2671 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
11 tuntia töitä ja Kikyilty samalla.. Onko melkein puolet kikystä tehty? 11 tuntia töitä ja Kikyilty samalla.. Meillä kikyt alkaa ens kuussa. Kolme vuotta +6 min joka työpäivä, kolme vuotta lomarahat -30%. Kyllä vähän vitahuttaa tuo lomarahojen osuus, tuo 6 min päivässä ei tunnu kyllä missään edes valtiota ajatellen, lomaraha leikkaus tuntuu ainakin minun ostovoimassa kolmena kesälomana ... Meillä kikyt alkaa ens kuussa. Kolme vuotta +6 min joka työpäivä, kolme vuotta lomarahat -30%. Kyllä vähän vitahuttaa tuo lomarahojen osuus, tuo 6 min päivässä ei tunnu kyllä missään edes valtiota ajatellen, lomaraha leikkaus tuntuu ainakin minun ostovoimassa kolmena kesälomana ... Ja veikkaan että lomarahojen käy kuin tilapäiseksi tarkoitetun vuotuisen auton käyttömaksun joka piti myös aluksi olla määräaikainen. Mistä ne kunnat kolmen vuoden päästä saa ne 30 prosentin lisärahat lomarahojen palauttamiseen Meillä kikyt alkaa ens kuussa. Kolme vuotta +6 min joka työpäivä, kolme vuotta lomarahat -30%. Kyllä vähän vitahuttaa tuo lomarahojen osuus, tuo 6 min päivässä ei tunnu kyllä missään edes valtiota ajatellen, lomaraha leikkaus tuntuu ainakin minun ostovoimassa kolmena kesälomana ... Ei hätää, kyllä ostovoima kasvaa. Hallitus hoitaa asian. ![]() "Liikenne- ja viestintäministeri Anne Berner vakuuttaa, että autoilun kustannukset kevenevät ensi vuonna, kun osa veroeuroista vaihtuu väylien käyttömaksuiksi." http://www.kauppalehti.fi/uutiset/berner-lupaa-autoilun-kustannukset-kevenevat/SaRQ5EvS?ref=iltalehti:eaf4&utm_source=iltalehti.fi&utm_medium=boksi&utm_campaign=AlmaInternal&_ga=1.155981555.993515061.1436215883 Mietinpä tänään tuota "lomarahaa" ,, miksi selaista maksetaan, kannattaa muistella syntyä historiassa? Sitä pidetään nykyisin itsestään selvyytenä?
Ja veikkaan että lomarahojen käy kuin tilapäiseksi tarkoitetun vuotuisen auton käyttömaksun joka piti myös aluksi olla määräaikainen. Näinpä, itse olen valtiolla töissä mutta sama tilanne, tyhjästä on paha nyhjästä. Näinpä, itse olen valtiolla töissä mutta sama tilanne, tyhjästä on paha nyhjästä. Ei millään pahalla tai rasismin oireella, mutta kyllä tosta tyhjästäkin halutessaan voi nyhjästä: http://yle.fi/uutiset/3-8487839 Lasten hoidossa tämäkin päivä menny, lomakin tuli vietettyä, huomenna pääsee töihin huilimaan.
Ei millään pahalla tai rasismin oireella, mutta kyllä tosta tyhjästäkin halutessaan voi nyhjästä: Tuo on yli vuoden vanha juttu ja sinänsä se piti paikkansa viime alkuvuoden. Sitten alettiin sulkemaan vastaanottokeskuksi a ja ihan noin paljoa ei tainnut rahaa kulua. Onko melkein puolet kikystä tehty?Ei mennyt vasta kuin 3 tuntia.. ![]()
Mökillä käytiin harrastamassa lumipilatesta. Paistomma laiturin grillissä makkaraa ja joimma nisusoroppia. Linnuille laitoin lisää evästä. Viirupöllön pöntöstä otin pohjalle poletun poikasen raadon pois ja lisäsin pehmusteita.
Käytiin harrastelemassa pellolla nuorten 10kk koirien kanssa.
Tässä oman koiranpennun siskon ja kasvattajan tyylinäyte, miten lintu ajetaan ylös. Hyvä tilannekuva. Sopis esim M&K lehteen.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2667 2668 [2669] 2670 2671 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|