Tarkkaillut kinkkumittaria pitkin päivää.
Minä vasta illan. Liian kuuma on leivinuuni. Pellit auki mennään. Toivottavasti ei sika kuivu liikaa. Rasvaa siitä kyllä irtoaa.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2647 2648 [2649] 2650 2651 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Tarkkaillut kinkkumittaria pitkin päivää. Minä vasta illan. Liian kuuma on leivinuuni. Pellit auki mennään. Toivottavasti ei sika kuivu liikaa. Rasvaa siitä kyllä irtoaa. Minä vasta illan. Liian kuuma on leivinuuni. Pellit auki mennään. Toivottavasti ei sika kuivu liikaa. Rasvaa siitä kyllä irtoaa.nyt neste kerää paistorasvan talteen, taisi yhdellä kinkulla päästä 3km eteenpäin ![]() Syöty todella myöhäinen päivällinen joskus 01.00 aikaan, ulkoiluttanut koiran ja kinkku laitettu paistumaan. Nyt nykkumaan
Fiiliskukka tarjosi aattoaamun kuuman suihkun. Nyt pirttiin aamupalalle, siitä sitten aaton puuhasteluihin.
![]() Eilinen ilta meni karaokelaitteiden uusien osien testailuksi ja nyt aamulla ne piti purkaa pois ennenkuin rouva antaa nootin niiden purusta.
Eilinen ilta meni karaokelaitteiden uusien osien testailuksi ja nyt aamulla ne piti purkaa pois ennenkuin rouva antaa nootin niiden purusta. Niiden kautta muksujen hyvä laulaa huonokuuloiselle joulupukille illalla joululauluja Mene omaan profiiliin ja valitse toinen teema. Profiili -> muokkaa profiilia. Valitse jokin SMF teema ja joulunäkymä häviää, mutta toiminnot toimii Eikä tule enää teemat sotkemaan ens vuonnakaan. Hautuumailla käytiin, saunottiin ja nyt teen välikuolemaa, tuli syötyä jokunen kilo liikaa. Ei edes jälkkäri mahdu. Tunnin päästä saapuu joulupukki korvatunturilta, tonttu olikin jo lahjat tuonut kuusen luokse etukäteen.
Sedän kanssa käyty Saunassa,Laatikot,ja karjalanpaisti uunissa
Koko päivän olen polttellut kynttilöitä eri paikoissa, sisällä ja ulkona. Nyt saunapuhtaana odottelemassa, kävisikö pukki jossakin välissä meilläkin??
Isäukelin haudalle olisin vienyt kynttilän, oli ennestään jo niin monta, että vein partisaanien uhreille. Sankarihautuumaalle pari ulkoroihua. Pyhäkössäkin kävin. Ruokailu meni hyvin, mutta marmeladikuulat oli sitten liikaa, tuli ähky.
![]() Joulua vietelty perinteiseen tapaan.
Perheen ja sukulaisten kanssa. Syötiin, seurusteltiin ja vaihdettiin lahjoja. Katseltiin Risto Räppääjää ja Herra Heinämäkeä nuorimman kanssa. Haudoille vietiin kynttilät illalla. Vähän oli kuin syksyinen pimeä ilta. Autoradiossa soi Joululauluja. Semmosta. Perussettiä.. Kylläpä paljon kerkesin, vieläpä saunaankin. Jouluateria vaan alkoi kolme varttia myöhässä, kun kokki (minä) sähläsi.
Erilaista kalaa oli riittävästi, kinkku hyvää ja laatikoita vain tarpeelliset. Se oli sitten hyvä. Tässä melkein joutaisi unille, kun viime yönä meni kolmeen asti kinkun kanssa. Ja minusta jäi vielä hippusen raa'aksi, kun ei ollut selkeän ylikypsä. Kuutioidaan keskiosat ja käytetään hyvin. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2647 2648 [2649] 2650 2651 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|