Rehellisesti olen nuhasta kärsiny.
Äsken kävin senverran ulkona rannassa kattomassa
onko lammessa vielä jäitä.
Ja olihan siellä.
Äsken kävin senverran ulkona rannassa kattomassa
onko lammessa vielä jäitä.
Ja olihan siellä.

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2645 2646 [2647] 2648 2649 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Rehellisesti olen nuhasta kärsiny.
Äsken kävin senverran ulkona rannassa kattomassa onko lammessa vielä jäitä. Ja olihan siellä. ![]()
Toin kuusen sisälle.
Pesin rouvan auton. Eilinen ajosuoritus oli 548 km ja tiekuraa oli tarttunut kylkiin aivan riittävästi.
Käänsin lihoja.
Kinkku valmis,kaupasta haettu tarvittava
![]() Hitto likan auto hajosi ja tietennii keskelle risteystä. Oli lähtenyt risteyksestä niin auto oli pari kertaa töksähtänyt,syttyi laturin valo ja auto sammui. Eipä startaa, yrittää kyllä.. Tulin paikalle niin konehuoneessa oli sellainen palaneen pakeliitin käry, jokuhan sieltä on kärvähtänyt.
Savukalkkuna haettu Piikkiöstä Saksantilalta http://www.saksantila.fi/
Reilu 15 vuotta sitten kun tuon makuun pääsi niin joulu on perinteisesti alkanut kalkkunan hakureissusta. Kai noita lähempääkin sais mutta ei uskalla pettymyksen pelossa kokeilla. Olen kantanut puita sisälle leivinuunin lämmitystä varten kinkun paistoon. Minä kannoin ison telineen täyteen hyvissä ajoin, onpahan kuivat puut. Uunissa on ollut pieni tuli koko päivän, lämpiää perustuksiaan myöten. Villisian kinkku lämpiää keittiössä, odottelee vuoroaan. Ensin pizzat. Kävelin pikku lenkin, kun tuli takapihalle melkonen savun haju.
Siellä sitten olikin useita palo-autoja ja lansseja 3 kpl, oli ilmeisesti mennyt kinkun paisto överiksi, pienkerrostalon eka kerroksesta tuli melkonen savu. Ei ollut talon päällepäin mitään vaurioita, palokunta tuuletti kämppää. Nostettu naapurin yli 80v autoileva mummu joessa makaavasta autosta ylös
![]()
Tutustuin lähes 50-vuotiaan kuusen sähkökynttiläsarjan rakenteeseen. Saattaa olla, että ko. kynttilöitä tulee piakkoin "myyntiin".
Tutustuin lähes 50-vuotiaan kuusen sähkökynttiläsarjan rakenteeseen. Saattaa olla, että ko. kynttilöitä tulee piakkoin "myyntiin". Suoraan DDR:stä ?? Niitä kynttilöitä ei ole saanut enää vuosikymmeniin mutta tilalle sopii yx pikkulamppu. Nostettu naapurin yli 80v autoileva mummu joessa makaavasta autosta ylösNo Huhu Huh.... ![]()
Suoraan DDR:stä ?? Kyllä DDR:stä. Sain vielä pari vuotta sitten uusia kynttilöitä kaupasta. Mutta nyt taitaa olla niin rikki johdotus, että multa taitaa saada kynttilöitä. Kokeilen vielä ensi viikolla juottaa johtoja. Jos ei onnistu, niin on joutavia kynttilöitä jos joku tarvitsee. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2645 2646 [2647] 2648 2649 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|