Tauvvon paikka.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2631 2632 [2633] 2634 2635 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Jospa ACSI -oppaisiin tulisi suomalaisiakin alueita joskus.Se toimii vastavuoroisuus systeemillä. Eli paikalliset järjestöt ilmoitelevat kustantajalle paikkoja ja pitävät tiedoista huolta. Ja saavat kirjat jäsenilleen jäsenhintaa. Eli ei sovi oikein puutarhaleirijärjes tölle semmoinen että matkailevaa palvellaan, sillä lailla ei pelarkooniat kasva. Waihdoin laatikkoon kannet
![]() Waihdoin laatikkoon kannetKahteen laatikkoon tullut kannet väärinpäin ![]() Waihdoin laatikkoon kannetOlitkos laittanut porkkanalaatikoiden kannet vahingossa? Kävin uusia napsauttamassa ajokortin. ...Näin tietokoneiden aikana. -75 kävi kätevämmin.Onko se noin hankalaa...? Mää kävin lekurissa täyttämässä kaavakkeen. Katottiin vielä näkö, kuulo, pulssi ja paine. Kellonkin olisin saanut piirtää, mutta sanoin, että kyllä mää kellon tunnen, joten ei sitten piirretty. Paperi lähti suoraan polliisille, tai mihin sitten lähettikin. Kuulu kuulemma palveluun. Korttiin kun ei tullut muutoksia. Puolisokiaksi oli jo aikaisemmin todettu.
Onko se noin hankalaa...? Minulla oli kortti ja kuva vuodelta -75. Nyt tulee kokonaan uusi kortti uudella kuvalla. Korttiin tulee merkintä rillien käytöstä. Kysyin että miksi: Rekkakortillinen tarviii minun näöllä rillit, henkilöauto kortillinen välttää ilman rillejä. Ymmärränhän minä että henkilöautoilija voi ajella, kun edes hahmot erottaa. ![]() Ymmärränhän minä että henkilöautoilija voi ajella, kun edes hahmot erottaa.Juu, ihan oikein ymmärrät... ![]()
Ymmärränhän minä että henkilöautoilija voi ajella, kun edes hahmot erottaa. Mulle joskus sanoi ajokorttilääkäri, kun ennen näön tarkastusta valitin huonoja laseja, että "liikenteessä riittää, kun näkee isommat rekat". Mulla oli rekkakortti silloin, eli ei kaikkia henkilöautoja ja sitä pienempiä tarvi nähdäkään. Jännä odottaa jouluaaton saakka mitä arska ostanutJoulumieltä ostin... ![]() Olitkos laittanut porkkanalaatikoiden kannet vahingossa?Näin kävi joskin porkana kansia puolet vähemmänTultu Lappeenrantaan, päivä touhuttu työn merkeissä. Nyt Hotellilla kun Huhtiniemi ei ole
auki jotta olisi vaunun kanssa voinut tulla. Huomenna erääseen leipomoon ihmettelemään työn merkeissä ja illalla kotiin😊 Töissä toisten tonteilla! harrastuksena pykäsin isoja muikkuja kera marinaadin ja purkkiin joka uuniin asetin
Poistinpa auton liikennekäytöstä. Otti koville. Kaheksannella yrittämällä pääsin Trafin sivuille. Sitkeys palkittiin.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2631 2632 [2633] 2634 2635 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|