Mulla on tallissa tällaista neuvoa antavaa...
Voiskohan sitä juoda?
(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)
Ei tuo käy kun huonekalu entisöintiin.
Ja arasta kankaasta saa helposti tussin jäljet pois
vahingoittamatta itse kangasta.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2600 2601 [2602] 2603 2604 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Mulla on tallissa tällaista neuvoa antavaa... Ei tuo käy kun huonekalu entisöintiin. Ja arasta kankaasta saa helposti tussin jäljet pois vahingoittamatta itse kangasta. Töetä tehty ja pohdittu, pitäisikö asiakkaan asia hoitaa näinnii vai niinnii, mutta pääasia että hoituu.
![]() Käväsin kirjastossa lainaamassa luettavaa, todella pitkästä aikaa
Haravoinut lehtiä, tiukassa ovat.
Palattu kaupoilta Palokasta
Käväsin kirjastossa lainaamassa luettavaa, todella pitkästä aikaa Mm, minä myös. Digikuvalehden, Kameralehden ja Karjalalehden selasin. Paria kirjaa kysäisin, toinen kirja oli lainassa ja toinen ei ollut vielä tullut. Siitä masentuneena menin kirjastokahvilaan nisu kaffeelle. Siihen loppui masennus. ![]() Siivonnut matkamökin. Petit pitäisi petata vielä.
![]() Siivonnut matkamökin. Petit pitäisi petata vielä.Ei kiirettä,kohta nukkumaan menoaika ![]()
Huolestuneena katselen ulkolämpömittarin "putoamista". Joutuukohan huomenna vaihtamaan Saaran alle talvirenkaat? Nastoitetut sellaiset?
Huolestuneena katselen ulkolämpömittarin "putoamista". Joutuukohan huomenna vaihtamaan Saaran alle talvirenkaat? Nastoitetut sellaiset?Jo vain kannattaa laittaa. Nyt tulee taas välillä talvi. ...Vähäksi aikaa. ![]() Mietin että mitenkä helv...ssä se jonkin ketjun
mihin olen kirjoittanut , upottaminen tapahtuikaan??? ![]() Mietin että mitenkä helv...ssä se jonkin ketjunMenet ko ketjuun ,Kopioit sieltä googlen hakukentästä sen osoitteen ja vastatessa täppäät sitä maapalloa, josta nämä url hakaset, sitten liität sen osoitteen hakasten väliin. [.url] -- [/url.] Ketjun voi lopullisesti upottaa myös niin että kehaisee siinä Trumaticin ilmalämmitystä. ![]() Töiden jälkeen menin hierojalle,edellisestä kerrasta ainakin kaksi vuotta.
Kyllä olikin paikat jumissa,irrottelu hieman tuskallista mutta ihanaa. Tänään aikaisin nukkumaan. Menet ko ketjuun ,Kopioit sieltä googlen hakukentästä sen osoitteen ja vastatessa täppäät sitä maapalloa, josta nämä url hakaset, sitten liität sen osoitteen hakasten väliin. En uskaltanut kehua Trumaa Pitääkö ketjuun jäädä tämmöinen?Ei anna jostain syystä liittää kuvaa mutta ketjussa Mitä luit viimeksi löytyy.Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2600 2601 [2602] 2603 2604 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|