Postnord toi 29 kilon paketin. Aggregaatinkokoinen, mutta toimii puulla tai kaasulla. Sopii takatalliin.pitäisikö näille arvaus leikeille perustaa jo oma ketju?
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2586 2587 [2588] 2589 2590 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Postnord toi 29 kilon paketin. Aggregaatinkokoinen, mutta toimii puulla tai kaasulla. Sopii takatalliin.pitäisikö näille arvaus leikeille perustaa jo oma ketju? Laitan aikanaan, kun saan sen tulille.
Et ole ainoa.Onko se vihreä keraminen muna ? Päivä meni hienosti Jyväskylässä Sedän kanssa,Huomenna sama homma Miten mulla on ihan kuin olisin lukenut tämän jo aiemmin.. Miten mulla on ihan kuin olisin lukenut tämän jo aiemmin..Meill kaikilla on niit "toistonappeja" ![]() Täällä orgissa Diplomaatin tehtävänä on pitää ihmisille kynnystä matalana päästä nopeasti takaisin juttuihin mukaan, jos on ollut välillä poissa. Hoitaa homman täydellisesti, pitäähän nyt joku pysyvyys olla.
![]() Joo tuo pitää kyllä hyvin paikkansa, tuntee olonsa kolmen poissaoloviikon jälkeen tutun turvalliseksi, pääsee helposti sisälle ihan kuin amerikkalaisissa tosi-tv sarjoissa.
![]() Mietinkin mikäs minut ajoi pitkästä aikaa tänne niin sehän oli Adria, laitoin aamulla auton töpseliin jotta akut latautuvat välillä, tuo toimi muistutti tutusta foorumista siinä autoa katsellessa... No vieläkös siellä Kotkassa reissataan?
Kävin vaihtamassa talvirenkaat eli kyllä, ei ollut siellä vielä silloin lunta.
Ensi kesänä sitten lentsikalla pitänee lähteä jonnekin, kahdenkymmenen yhden vuoden jälkeen, syyn arvannetkin. Kaksi asiaa helpottaa. Korkea reissumotivaatio ja lentokoneiden kehitys - esimerkiksi korvien lukkiutuminen 90-luvun malliin ei ole enää tätä päivää. Ainakaan minulla. Muistakaan, koska viimeksi. Ainakin Norwegianin, Icelandairin ja Finnairin kalusto, jotka viimeisen vuoden aikana on olleet alla, on olleet paineenvaihteluiden suhteen moderneja. Kyllä ne naiset on monissa asioissa hyviä, kun vaan tekee justiinsa niin kuin sanotaan. Käskystä lähdin Roomaan vuonna 1999, sen jälkeen ei ole pysynyt maassa pitkiä aikoja. Palattu Jyväskylästä,Huomenna karstula
Auto kauppoja.Palattu Jyväskylästä,Huomenna karstula Rahamiesten hommia... Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2586 2587 [2588] 2589 2590 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|