Sivuja:
Toiminto
  • #38206 kirjoittanut kimi 26 Oct 2016
  • Nyt kun on vääntöä kirjotuksistani, niin kertoisitko Weicco. Ei tullut sinulle mieleen silloin kun valituksia alkoi tulla reissustani, kysyä minulta onko kysymyksessä matkailu ulkomailla?

    https://karavaanari.org/index.php/topic,17575.0.html

    Sivustakatsojana on pakko kommentoida. Aihe oli ulkomaan matkat osiossa ja kuten Weicco jo siinä ketjussa sanoi, mikään ei viitannut ulkomaanmatkailuun.
    Mielestäni ylläpidon ja valvojien tehtäviin kuuluu keskustelujen siirtäminen oikeisiin osioihin. Kuten Weicco jo keskustelussa totesi, mikään ei viitannut ulkomaanmatkailuun.
    Tuo ei myöskään ollut kotimaan matkakertomus jossa edes hiukan olisit kuvaillut paikkakuntia jolloin se olisi sopinut kotimaan matkuilun alle. 

    Tänään foorumin valvojia ja ylläpitoa on moitittu kahdessa keskustelussa, toisessa vaaditaan "kovempia otteita" moderointiin ja täällä taas valitetaan väärinkohtelusta, koska viestiketju on siirretty osioon johon se jo siihen kirjoitetun mukaan kuului. Ja vielä valitetaan siitä, ettei valvoja ottanut yhteyttä ja kysyi keskustelun aiheesta.
    Itse ainakin pidän linjaa mitä ylläpito ja valvonta on noudattanut todella hyvänä ja räikeisiin ylilyönteihin on reagoitu nopeasti, kiitos siitä.
  • #38207 kirjoittanut vesako 26 Oct 2016
  • Minä olen laittanu merkille, että varsin kiukkusta porukkaa
    on liikkeellä.

    Syökää ihmeessä välillä, se rauhoittaa mieltä.
    MOT
  • #38208 kirjoittanut Roksis 26 Oct 2016
  • https://karavaanari.org/index.php/topic,17575.0.html

    Tänään foorumin valvojia ja ylläpitoa on moitittu kahdessa keskustelussa, toisessa vaaditaan "kovempia otteita" moderointiin ja täällä taas valitetaan väärinkohtelusta, koska viestiketju on siirretty osioon johon se jo siihen kirjoitetun mukaan kuului. Ja vielä valitetaan siitä, ettei valvoja ottanut yhteyttä ja kysyi keskustelun aiheesta.

    En ois nuitakaan äsköisiä kirjottanu ilman Alanin kommentteja. Vesako:lle   Aamupalan just söin.
  • #38209 kirjoittanut Teukka-74 26 Oct 2016
  • Minä olen laittanu merkille, että varsin kiukkusta porukkaa
    on liikkeellä.

    Syökää ihmeessä välillä, se rauhoittaa mieltä.
    MOT
    Oikea havainto  Thumb Itseäni todella ärsyttää nuo sivustahuuteljat moraalisaarnoinneen >:(
  • #38210 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 26 Oct 2016
  • Minä olen laittanu merkille, että varsin kiukkusta porukkaa
    on liikkeellä.


    Johtuukohan siitä, kun monella on karavan hommat taas poikki puoleksi vuodeksi, ja on tekemisestä ja puheesta puute.  ;D
  • #38211 kirjoittanut HarriOlavi 26 Oct 2016
  • Johtuukohan siitä, kun monella on karavan hommat taas poikki puoleksi vuodeksi, ja on tekemisestä ja puheesta puute.  ;D

    Mielestäni johtuu suomalaisesta luonteen laadusta.  ;D
  • #38212 kirjoittanut 88k5 26 Oct 2016
  • Seurattu teijän keskustelua  ;D :laugh:

    Mutta Roksikselle; muistaakseni jossain yhteydessä neuvottiin, että pidä omaa matkapäiväkirjaa, mallina vaikka seppoko  Thumb
    Tällöin sulla on joviaali vapaus poiketa vaikka mihin.
  • #38213 kirjoittanut "Masi" 26 Oct 2016
  • Käyty tekemässä harraste hommia.


    Siinä pari tämän päivän kuvaa.


    Ja mitäkö kuuluu, no hiki tuli kun reippaasti harjasi. ;)😉
  • #38214 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 26 Oct 2016
  • Kaupassa käyty,haettu ruokaa ja Poppareita ja seuraan kiihkeää keskustelua ;D
  • #38215 kirjoittanut Alan 26 Oct 2016
  • Herätty ja kohta kahvin keittoon. Pikakahviin pitää nyt tyytyä, päivemmällä parempaa.

    En laita kuvaa niin ei mene jonkun mielestä off topiciksi, vaan pitäydyn tässä ketjun ydinsisällössä. 😂

    Onneksi voi keskittyä vielä pitemmän aikaa olennaiseen.
  • #38216 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 26 Oct 2016
  • Herätty ja kohta kahvin keittoon. Pikakahviin pitää nyt tyytyä, päivemmällä parempaa.

    En laita kuvaa niin ei mene jonkun mielestä off topiciksi, vaan pitäydyn tässä ketjun ydinsisällössä. 😂

    Onneksi voi keskittyä vielä pitemmän aikaa olennaiseen.
    Alani ollut illalla naisten tanseissa pilkuun asti,kun nukuttaa näin myöhään ;) ;D
  • #38217 kirjoittanut vesako 26 Oct 2016
  • Herätty ja kohta kahvin keittoon. Pikakahviin pitää nyt tyytyä, päivemmällä parempaa.

    En laita kuvaa niin ei mene jonkun mielestä off topiciksi, vaan pitäydyn tässä ketjun ydinsisällössä. 😂

    Onneksi voi keskittyä vielä pitemmän aikaa olennaiseen.

    Laitappa kuva paikallisesta talosta, ni
    osataan paikallistaa menosi.
  • #38218 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 26 Oct 2016
  • Kylläpä Emäntä osti hyvän lampun lahjksi,viime yönä testasin niin Thumb patteri lamput Thumbd Ei pahalla :D
    http://www.valostore.fi/tuote/olight_r50/
  • #38219 kirjoittanut Turhan Höpöttäjä 26 Oct 2016
  • Kävin yhdellä luennolla ja samalla hommasin 60e:n pysäköintisakon.  >:(
  • #38220 kirjoittanut Haapaniemen Paroni 26 Oct 2016
  • Kävin yhdellä luennolla ja samalla hommasin 60e:n pysäköintisakon.  >:(
    Euroilla selviää ;) :D
Sivuja:
Toiminto