Kyllä täällä meillä nykyäänkin sakotetaan ulkomaalaiset, ja olen seurannut sivusta kuinka etenkin venäläiset maksavat sakkonsa,pelkäävät eteivät saa uutta suomen viisumia jos jättävät maksamatta.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2517 2518 [2519] 2520 2521 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Kyllä täällä meillä nykyäänkin sakotetaan ulkomaalaiset, ja olen seurannut sivusta kuinka etenkin venäläiset maksavat sakkonsa,pelkäävät eteivät saa uutta suomen viisumia jos jättävät maksamatta.
Kyllä täällä meillä nykyäänkin sakotetaan ulkomaalaiset, ja olen seurannut sivusta kuinka etenkin venäläiset maksavat sakkonsa,pelkäävät eteivät saa uutta suomen viisumia jos jättävät maksamatta. Kyllä tuntu oudolle, etteikö sakotettais mutta kaveri vaan tuumas, ettei ulkomaaliset maksa niitä kuitenkaan enpä tiedä..miten niitä maksuja sitten ulkomailta karhuttais ? Noh hyvä, kuitenkin että sakottavat saa taas rahaa valtiokin... Terassi laitettu talviteloille! Saniaismukuloita hävitetty pihapiiristä..
Mä tein just huomisen sapuskan,kuullotin pari sipulia ja ruskistin suikalepaisia. Ne sitten pataan smetanan ja mausteiden kera,laitoin oikein tabaskoa ja chilimaustetta ett potkua löytyis. Päälle sitten pussillinen juustoraastetta. Tekis mieli mennä maistamaan mutta eipä näin myöhään enää passaa syödä,näkee vielä painajaisia.
Prätkä siirretty talviteloille, johan sitä n. 300km tuli jo tällä kaudella ajeltuakin
![]() Prätkä siirretty talviteloille, johan sitä n. 300km tuli jo tällä kaudella ajeltuakinEipä taida noilla kilometreillä rautaperseeksi päästä.. Paljonkohan siinä ajossa täytyy yhteen kyytiin ajaa että moisen kunnian saa?
Pikkkasen töihommia. Kävin mökillä hieman puuhastelemassa. Majavan töitä ei nyt ole moneen päivään tarvinnut purkaa. Lenkilläkin kävin.
Eipä taida noilla kilometreillä rautaperseeksi päästä.. Paljonkohan siinä ajossa täytyy yhteen kyytiin ajaa että moisen kunnian saa? 24h aikaa ja VÄHINTÄÄN 1600km ajoa, kyllä se rautapersettä vaatiikin
^
Eikö siinä ole muitakin vaatimuksia kuin nuot mainitsemasi ? Menis liian helpoksi jos vain sen noin hurauttaisi. Kyllä täällä meillä nykyäänkin sakotetaan ulkomaalaiset, ja olen seurannut sivusta kuinka etenkin venäläiset maksavat sakkonsa,pelkäävät eteivät saa uutta suomen viisumia jos jättävät maksamatta. Paitsi poikkeuksen tekee nämä diplomaatti autot niiden parkkisakkoja ei maksa kukaan enkä tarkoita tikkakosken diplomaattia. Esim http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015011619030893_uu.shtml Kävin mettässä kaatumassa fillarilla, nyt odotellaan päivystyksessä. Olkapää men sijoiltaa ja toivotaan ettei kuvat paljasta muuta. Semmone maanantai vaan näitähän sattuu.
Lähetetty minun SM-G903F laitteesta Tapatalkilla Sainpa tehtäväksi etsiä töihin traktorimönkkärin tms.,pitäisi löytyä lämmitttävä ohjaamo,lava ei välttämätön. Mutta en löydä kuin Polariksen ja John Deeren, mitäköhän muita merkkejä voisi olla joilta tuommoinen härveli voisi löytyä??
Siis jotain tälläistä haussa http://www.polaris.fi/ranger/ranger-2016/rzr-traktori-ja-maastomallit/2016-rzr-570-efi-4x4-cabin-le-eut Eikö siinä ole muitakin vaatimuksia kuin nuot mainitsemasi ? Menis liian helpoksi jos vain sen noin hurauttaisi.Nope, se "hinnat alkaen" rautaperse, eli SS1000 on tosiaan 24h/1000 mailia, eli n. 1600km. Tuosta on sitten erilaisia viritelmiä, mm. SS2000, jossa tuo sama tehdään kahtena päivänä peräkkäin ![]() Eipä taida noilla kilometreillä rautaperseeksi päästä.. Paljonkohan siinä ajossa täytyy yhteen kyytiin ajaa että moisen kunnian saa?Sen verran mukavuushaluinen "motoristi" sitä on meikäläisestäkin tullut että tällä kaudella ei ajeltu työmatkaakaan montaa kertaa á 10km/siivu ja vain yksi ainokainen Hki-Kalkkinen-Hki -yöajelu tuli heitettyä nyt syksyllä, ns. Kopsuon kierros. Tosin aika mukavuus-painotteinen pappa-pyörä se on tuo meikäläisen 600cc fillarikin ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2517 2518 [2519] 2520 2521 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|