Kaveri laittoi aikoinaan, kun yhtä Volkkaria myin, kasan hupikysymyksiä. Vastasin siihen vasta saatuani auton myytyä. Näkyviin jäi sen nimi, muttei minun. Ja kysymys, johon vastasin vielä hauskemmin.

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2516 2517 [2518] 2519 2520 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Kaveri laittoi aikoinaan, kun yhtä Volkkaria myin, kasan hupikysymyksiä. Vastasin siihen vasta saatuani auton myytyä. Näkyviin jäi sen nimi, muttei minun. Ja kysymys, johon vastasin vielä hauskemmin. ![]() Muistaakseni oli kyse nettikaravaanista - oikeampi tapa on poistaa ilmo. Kysyy syytä, johon vastaus: sain myytyä. Kävin siellä nettikaravaanarissa omilla sivuilla ja en läydä paikkaa, mistä sen ilmotuksen vois poistaa ? Sinun pitää kirjautua sivulle ja sen jälkeen löytyy "omat ilmoitukset" sieltä pääsee poistamaan Kaunis kiitos ..nyt on se on poistettu
Kaunis kiitos ..nyt on se on poistettuNo niin sipu. Nyt kun olet myynyt matkailuautosi, ei kai matkailu siihen jää. Oletko katsonut pieniä henkilöauton ajo-ominaisuuksilla olevaa retkiautoa. ![]() No niin sipu. Nyt kun olet myynyt matkailuautosi, ei kai matkailu siihen jää. Oletko katsonut pieniä henkilöauton ajo-ominaisuuksilla olevaa retkiautoa. Olen nyt talventörröttäjänä kausipaikalla Livonsaareessa ja ihan tyytyvinen tuohon pykmi solikkaan niin ja suurin syy, etten edes etsi mitään pientä kuljinta on se , etten tykkää yhtään ajamisesta mutta kun on vain pakko ajaa ei ole ketään joka kuskais paikasta toiseen mutta eihän, sitä koskaan tulevaisuudesta tiedä ...millä joskus mennään Aijuu ja kyllä me kuljetaankin minä vain siskon ja hänen miehensä kolmantena pyöränä ![]() nytkin on vaunu vuokrattu Turun vaanarimessuille jotta siellä, sitten nähdään, jos terveyttä riittää Niin ja kesällä oltiin samaisella vaunulla Raataman humpparallissa Jotta vaanailla voi onneksi vaikka onkin oma vaunu ankkurissa kp:lla Vaan eivät vielä ollu tarpeeks kännissä niin olivat arkoja. Yks orava sensijaan oli hetken paikallaan. mun auton koelaudasta, kerkesin sanoa että meinaatko ostaa sen.. samassa välähti että se onkin parkkipirkko, eikä kiekkoa missään, sanoin että mulla on invalappu mutta pudonnut lattialle lähtiessä. Katsoi sitä ja sanoi että olkoon nyt, mutta pidä se lappu siinä ikkunalla. Joskus näin Käväsin aamulla postissa, niin kun tulin takaisin autolle, oli joku ottamassa valokuvia Hyvä, mutta erittäin poikkeuksellinen tapaus. Sisältyykö parkkipirkkojen ansioihin mahdolliset bonukset jos saa sakotettua riittävän ansiokkaasti esim, kuukauden periodilla? Onko kenelläkään tietoa? Käväsin aamulla postissa, niin kun tulin takaisin autolle, oli joku ottamassa valokuviaKai sää halasit häntä ![]() Hyvä, mutta erittäin poikkeuksellinen tapaus. Aikoinaan Espoossa niillä oli kiintiöt, kun tarpeellinen määrä oli kirjoitettu sai mennä kotiin. Vaimon yksi kaveri joutui olosuhteiden pakosta tuota tekemään lyhyen ajan. Vakioparkkipaikkoja oli jossa tuon täytti nopeasti. Eiköhän tuossakin seurata kunkin yksilöllistä tulosta nykyään. Kai sää halasit häntä Tää oli parkki "Pekka" tai jotain, niin en viittinyt. Tää oli parkki "Pekka" tai jotain, niin en viittinyt.No ei sitten missään tapauksessa Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2516 2517 [2518] 2519 2520 ... 5015 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|