Olen vähän ulkona näistä ryhmittymistä, onko tämä Puskaparkki se facebook ryhmä?Seppoko tuolla jo kertoikin, että sehän se facebook-ryhmä on.
Jos on, niin kerrohan tarkemmin.
Kunhan kerkiän niin laitan kuvan millainen versio minulla tuli.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2470 2471 [2472] 2473 2474 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Olen vähän ulkona näistä ryhmittymistä, onko tämä Puskaparkki se facebook ryhmä?Seppoko tuolla jo kertoikin, että sehän se facebook-ryhmä on. Kunhan kerkiän niin laitan kuvan millainen versio minulla tuli. ^
Mä kuulun myös tuohon ryhmään. Seppoko kaverina.
Piti (taas) kävellä ruohonleikkurin perässä. Ei niinkään pitkän ruohon takia vaan silputakseni jo tippuneet lehdet.
Seppoko tuolla jo kertoikin, että sehän se facebook-ryhmä on. Kerro sekin ei fasebookkilaisille , millaista toimintaa siellä on. Kerro sekin ei fasebookkilaisille , millaista toimintaa siellä on.Vähän aikaa seuranneena olen hiukan huolestunut kuinka "avoimesti" siellä kohta entisistä puskista laitellaan kuvia ja GoogleMaps linkkejä. Kolikolla on toinen puoli... Vähän aikaa seuranneena olen hiukan huolestunut kuinka "avoimesti" siellä kohta entisistä puskista Olen ikäni, yli 50v sienestänyt ja marjastanut hankoniemellä. Lapsena tietty vanhempieni seurassa. Tänä vuonna kun menimme metsäretkelle muutama viikko sitten "kaikkialle" oli ilmestynyt lukittuja portteja. Tässä tapauksessa kolikon toinen puoli oli päinvastainen, saalista oli yllin kyllin kun autolla ei päässyt perille asti. Toisaalta harmitti kun pari hyvää rannanvierus yöpaikkaa ei ole enää käytettävissä. Luonnossa liikujana olen seurannut miten paljon roskaaminen on lisääntynyt ja ymmärrän hyvin nuokin alueet omistavan suuryrityksen syyt sulkea alue. Nyt täytyy lähteä katsomaan josko haikara näyttäytyis
tuolla rannassa. Olen ikäni, yli 50v sienestänyt ja marjastanut hankoniemellä. Lapsena tietty vanhempieni seurassa. Tänä vuonna kun menimme metsäretkelle muutama viikko sitten "kaikkialle" oli ilmestynyt lukittuja portteja.Juuri tätä kolikolla ajoin takaa. Liian suosittu "puska" lukitaan yleensä aika rivakasti. Onneksi sait sienet kerättyä
Ajeltu etelästä kotio uudella minikotikulkimella. Ajelehan tolokkuna uudella kulkimella. Tänään tuli laitettua vanha pylväsporakone taajuusmuuttajasäät öiseksi, tuli melko hyvä, vaikka oli valovirtakone, otin konkan pois ja jätin keskipakokytkimen joka kytkee konkan pois koneen käynnistyttyä. Nyt taajuusmuuttajan kolmas vaihe menee konkan tilalle ja tippuu pois pelistä kun kone lähtee pyörimään. Taajuusmuuttaja käy silloin kahdella transistoriparilla kolmen sijaan. Hyvin löytyy vääntöä, kokeilin 80Hz ja hyvin rullasi, tällä taajuusmuuttajalla on max 100Hz.
Täytyy tehdä vielä kunnon käyttökytkinpaneli. Pylväsporakone on minulla ollut kaikkein käytetyin kone, on ollut melko hyvä hankinta aikanaan. Rankka päivä oli huh huh. Aamulla kuudenaikaan käytiin tunnin kävelylenkki heittämässä, ysiltä oltiin jo tyttärellä, vaimo siivosi ja mä olin ulkona kolmen tenavan kanssa. No yhdentoista jälkeen tuli vanhimman tyttären lapset yökylään, välissä kävin likan koiruudet ulkoiluttamassa ja syöttämässä. just saatiin Unna 8kk nukkumaan, lähdenpä piha saunaan Oonan ja Lennin kanssa.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 2470 2471 [2472] 2473 2474 ... 5010 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|