rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 9954210 kertaa)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:54
  • viva la France
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #32850 : 26.03.2016 kello on 18:44 »
Nautittu iltapäivä Pastis provencen taivaan alla. +21.

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:24.01.2020 kello on 10:34
« Vastaus #32851 : 26.03.2016 kello on 19:08 »
Näyttää sen verran järeeltä nuo koneet,ettet taida ihan käsisirkkelille tavaraa syöttää :o

Juu ei... siinä kourassa on n. 18-20tn kuusikuitua.
Menee katkaisun jälkeen kuorintaan ja siitä hakkeena kuumahiertämölle, josta kuituna paperikoneelle.

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 4.07.2018 kello on 20:33
  • Matkailukärpäsen purema
« Vastaus #32852 : 26.03.2016 kello on 19:12 »
Wallas liesi alkoi kun alkoikin pöhöttää lämmintä. Kummallinen vaikutus yhdellä irtiolevalla liittimellä.   :laugh: vielä se kuitenkin voipi ottaa luulot käyttäjästä pois  Thumb

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:50
« Vastaus #32853 : 26.03.2016 kello on 19:25 »
Oisko kevätkauden avaus...

Retkuiluautoon Eberi päälle lämmittämään. Pöhöttäköön nyt siellä yön yli.
Pihasaunaan vedet päälle ja lämmitys kolmen kuukauden tauon jälkeen. Koht saunomaan.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 9.01.2026 kello on 17:19
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
« Vastaus #32854 : 26.03.2016 kello on 19:31 »
Enkeljoukkion pienimmän 8v synttäreitä vietetty ja saunottu. Olisi tehty avanto, mutta eihän se konesaha suostunut kunnolla pyörimään, joten enkeljoukkiolla jäi avannossa rypemättä.

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:13.07.2020 kello on 20:31
    • www.lintukuvia.net
« Vastaus #32855 : 26.03.2016 kello on 19:39 »
Otinpa oluen sellaisen ison ja alkoholittoman. Kuistille menin sen juomaan,nyt naapurit luulee että Arskalle jäi ryyppy päälle. Pari paheksuvaa katsetta sain aamuvirkuilta lenkkeilijä mummoilta, ihan selvästi päivittelivät että miten tuokin jo tähän aikaa kaljaa juo,ja kaikkien nähden, herranjestas.

Tuo alkoi huvittaa! Meidän naapuritalo oli aikanaan myynnissä ja siellä oli esittely. Me tultiin saunan jälkeen kylpytakkisillaan sunnuntaina alkuiltapäivästä ulos jäähdyttelemään ja juomaan alkoholitonta olutta. Saivat varmaan naapuriehdokkaista huonon kuvan  :laugh:

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:12.04.2018 kello on 18:08
  • Internet on loistava keino päästä nettiin.
« Vastaus #32856 : 26.03.2016 kello on 19:41 »
Arkkipiispa Mäkinen vetäs sellaiset jutut että just erosin Kirkosta.

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:13.01.2026 kello on 12:28
  • Eipä hetkauta, kuljen vain.
    • Blogi
« Vastaus #32857 : 26.03.2016 kello on 19:50 »
Mitäs Mäkinen, linkitä ?

• Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
« Vastaus #32858 : 26.03.2016 kello on 19:52 »
Erottu kaun sitten Thumb

• Vieras
  • Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #32859 : 26.03.2016 kello on 20:06 »

Minä erosin kirkosta v. 1993. Pohdiskelin ennen eroamistani asiaa tarkkaan. Vuosia myöhemmin vakuutuin tehneeni oikean ratkaisun kun tuli esille kirkon toiminnasta sellaisia ristiriitaisuuksia joita pohdiskelin. Mäkisen antama artikkeli tukee entistä enemmän ajatustani, erottaa usko ja uskonto toisistaan. Nyt uskonto jo sotketaan politiikkaan. Uskomatonta.

En halua loukata kirjoituksellani kenenkään henkilökohtaista vakaumusta  puoleen / toiseen. Näen vain tämän(kin) asian juuri kuten itse tunnen.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:00
    • Kulkija
    « Vastaus #32860 : 26.03.2016 kello on 20:07 »

No mittee se sanoi? Ei varmaan ihan vähän.

• Kalustoon kuuluva
    • Kulkija
    « Vastaus #32862 : 26.03.2016 kello on 20:18 »
    No kyllä ymmärrän, vaan yhden miehen mielipiteelle en niin paljoa painoa itse anna.

Jonkun pitäisi käydä kertoon sille, minkälaisilla perusteilla jää paikka saamatta.  :o

• Vieras
  • Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #32863 : 26.03.2016 kello on 20:28 »
    No kyllä ymmärrän, vaan yhden miehen mielipiteelle en niin paljoa painoa itse anna.

Jonkun pitäisi käydä kertoon sille, minkälaisilla perusteilla jää paikka saamatta.  :o

Niinpä. Luulen Mäkisen tietävän perusteet miksi turvapaikka on hylätty? Intuitiona tulee heti, että esim, ISIS-järjestöön tai johonkin vastaavaan soluun liittyneet saa kirkolta avun, vaikka valtio on hylännyt turvapaikkahakemkse n. Ehkä olen, mutta pidän intuitiota aivan realistisena ajatuksena.

http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/arkkipiispa-mtv-uutisextrassa-kirkko-lupaa-suojella-ilman-turvapaikkaa-jaavia/5808692

• Kalustoon kuuluva
    • Kulkija
    « Vastaus #32864 : 26.03.2016 kello on 20:31 »
    Niinpä. Luulen Mäkisen tietävän perusteet miksi turvapaikka on hylätty? Intuitiona tulee heti, että esim, ISIS-järjestöön tai johonkin vastaavaan soluun liittyneet saa kirkolta avun, vaikka valtio on hylännyt turvapaikkahakemkse n. Ehkä olen, mutta pidän intuitiota aivan realistisena ajatuksena.

Kyllä tämä minua hiukan järkyttää, etenkin kun noita pyritään palauttamaan kotimaihinsa. Valtio yrittää ja kirkko estää, ei voi mennä niin Suomessa.

Vaan jos tästä on enemmän keskusteltavaa, niin Vapaan keskustelun puolella, kiitos. Kun tiedän sen, että muutaman viestin päästä näin lauantai-iltana päästään politiikan puolelle ainakin.