Olisiko kenelläkään antaa hyvää vinkkiä millä aineella pinttynyt lika saadaan kattoluukusta pois.
Wurthin pinelinea laimennettuna olen käyttänyt. Sillä irtoaa useimmat pinttineet liat
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1883 1884 [1885] 1886 1887 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Olisiko kenelläkään antaa hyvää vinkkiä millä aineella pinttynyt lika saadaan kattoluukusta pois. Wurthin pinelinea laimennettuna olen käyttänyt. Sillä irtoaa useimmat pinttineet liat Wurthin pinelinea laimennettuna olen käyttänyt. Sillä irtoaa useimmat pinttineet liat Pitääpä hakea huomenna ja kokeilla. Kiitos tiedosta. Kanttarelleja käytiin poimimassa, autonkin huuhtasin.
Kausipaikalta kotiin ja vaunu mukana.
Pientä pakkailua ja huomenna matkaaaaaan ![]() Ajeltiin nessebystä ekkeron kautta melkeen hamningbergiin. Tuppas ennen puoltayötä sumua tienoot täyteen niin piti kiireesti ehtiä puskaparkki ennenku sakeni liikaa. Jonku luonnonpuiston parkissa yövytään ypöyksin tälläerää.
Aika jännittävä oli ajella sumussa tuota yhen auton levyistä baanaa hetkenaikaa enneku parkki löyty ![]() Kello herätti neljän viikon loman jälkeen aamupuurolle ja kahville.
Kasvaako nuo teillä ämpärissä Mitäs luulet. Pakastin mustikoita ja söin mustikkamaitoa. Mustikoista tehdään pöppiä ![]() Kävin Puumalassa, tai ainakin melkein. Jopas oli komeat maisemat, en ollut ennen Mikkeli-Puumala pätkää ajanut. Sinne pitää palata pian.
Kävin Puumalassa, tai ainakin melkein. Jopas oli komeat maisemat, en ollut ennen Mikkeli-Puumala pätkää ajanut. Sinne pitää palata pian. Se on tämä Itä-Suomi semmosta aluetta. Paikoin on, toisin paikoin taas vähän vaatimattomampaa.
Äkkiähän tuonne luikautti, kun Jyväskylä on keskellä Suomea. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1883 1884 [1885] 1886 1887 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|