Eihän ole Oulunsuuun sairaalan peruja tuo auto? Pitää tullakyllä se muhoksen hautaus toimistolle alunperin tilattu..
käymään Rölli sun luona joku päivä. Hallilla tai kotona.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1805 1806 [1807] 1808 1809 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Eihän ole Oulunsuuun sairaalan peruja tuo auto? Pitää tullakyllä se muhoksen hautaus toimistolle alunperin tilattu.. Onpas näppärä keksintö "tuhkakupin" tilalle. Tuollainen kelpaisi myös mulle.
Onpas näppärä keksintö "tuhkakupin" tilalle. Tuollainen kelpaisi myös mulle.Siitä vaan tilamaan ![]() kyllä se muhoksen hautaus toimistolle alunperin tilattu..Ok. Samanmoisella aikoinaan ajettiin Oulunsuun sairaalaan potilaita ![]() Onpas näppärä keksintö "tuhkakupin" tilalle. Tuollainen kelpaisi myös mulle.Tuossa linkki sinne mistä minä tilasin. Näet ainakin mallin. http://www.conrad.be/ce/nl/product/855671/USB-lader-2-voudig-met-12V-aansluiting-past-in-bekerhouder-Stroombelasting-max10-A?ref=searchDetail Eikös se ole kahvikupin tai juomatölkin pidin, se paikka mihin moinen laitetaan ? ![]() Samoin, mutta en treffejä vartenÄlä sano vaikka tulisit ![]() Vaunua fiksattu,et kehtaa tulla treffeille En tiennykkään että oot puunaaja, luulin että viet vaunun siinä kuin autonkin aina fiksaajalle. ![]() En tiennykkään että oot puunaaja, luulin että viet vaunun siinä kuin autonkin aina fiksaajalle.Kato aina löytyy uusi piirteitä ![]() Älä sano vaikka tulisitOliko missä päin seuraavat? vai loppu kesääkö mietiskelet? Oliko missä päin seuraavat? vai loppu kesääkö mietiskelet?Elokuu Keuruu ![]() Ajettu siirtymätaipale sfc-Hiilimutkaan
Nurmikkoa ajettu ja tuulta pidetty. Mikä helkutti se on kun tuulee koko ajan
Pikkasen töitä. Fiiliskukasta jääkaapin napsautin jäähtymään. Ee muuta kun taipaleelle.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1805 1806 [1807] 1808 1809 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|