|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1742 1743 [1744] 1745 1746 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Järjestellyt viikonlopun aikatauluja uusiksi. Yöllä syntyi 3 lapsenlapsi ja koska sällin perhe liittyi suunnitelmiin ne tuskin toteutetaan sovitustiOnnea uuden tulokkaan johdosta Aamusella loistofiilis...joka katosi noin tunnin kuluessa ja taas sairaana jippii..jeeii Aivan hirvittävän kuullosta tuo Rauma murre. Ihan oikeesti Vaik mä olenki aika vähä puhunu tot Rauma kielt 4 vuot vaa niin o ihan kauhia kuulost tää turu mureki .....oikeest tai ainaki mu korvis silo ku sitä kuule jossai mual ku tääl varsinais-suomes ![]()
![]() Pesty pyykkiä oikein urakalla. Tyhjensin asautosta kaiken irtonaisen pois ja otin kotiin pesuun kaikki liinavaatteet ja matot, myös varaliinavaatteet joita on reilusti. 9 isoa koneellista pyykkituvassa ja perusvarustukseen kuuluvia vaatteita kotona pari lisää. Huomenna kaverin harrastetallille ja kaikki pinnat autossa saa pesun/siivouksen. Alkuviikosta sitten kesävarusteet ja kaikki tarvittava kyytiin ja auto reissukuntoon. Oletpa ollut ahkerana ja kauhiasti onnitteluja koko poppoolle perhelisäuksen johdosta ![]() ja nyt lämmitetään ulkosaunaa Sent from my iPad using Tapatalk Duunattu safkaa ja paheksuttu maailman menoa. Kehuttu lyytiä ja otettu pikkusen vinoa. Oltu irti arjesta. Haitanneeko-han. Tämä kuulostaa hyvältä. Etenkin nuorisoa pitää paheksua, sillä se on aina ollut **rseestä. Sanon tämän siksi, että viimeisen vuoden aikana olen ymmärtänyt, etten varmuudella enää kuulu kyseiseen ryhmään. Tämä kuulostaa hyvältä. Vanhempien kädettömyys johtaa nuorison pahoinvointiin. Oletpa ollut ahkerana Onnea uuden tulokkaan johdosta Onneksi Olkoon Kiitos. En kyllä itse ole tuon tulokkaan eteen mitään tehnyt. Käytiin katsomassa tulokas illalla ja sen jälkeen vein neidin (tyttäreni) syömään. Nyt jos jaksaisi pari mattoa pestä ja sitten nukkumaan Vanhempien kädettömyys johtaa nuorison pahoinvointiin. Voit olla oikeassa. Vaan kun olen itsekin ollut sellainen, vaikka vanhemmat ei ole olleet kädettömiä. Nuoriso kapinoi aina. Ja hyvä niin, muuten ei ole kehitystä. ![]()
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1742 1743 [1744] 1745 1746 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|