Sain tähän mennessä kaadetut ja pätkityt rungot pilkottua ja pinottua. Seuraavaksi sahan teroitus ja uusien puiden kimppuun. Ei tosin enää tänään, menisköhän ensi viikolle.Othan Seppo rauhallisesti
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1739 1740 [1741] 1742 1743 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Sain tähän mennessä kaadetut ja pätkityt rungot pilkottua ja pinottua. Seuraavaksi sahan teroitus ja uusien puiden kimppuun. Ei tosin enää tänään, menisköhän ensi viikolle.Othan Seppo rauhallisesti ^ Jommassa kummassa paikassa. ![]() Nyt on lämpötilat kohdallaan. Hiton paneelien laittajat!! Tässä pukkaa väkisin "tarvetta" alkaa hommaamaan itsellekin paneelit katolle kun kaikki niitä laittaa ja kehuu. Täytynee katsoa teiltä mallia. Heh hee! Mulla Marko loppui akkujen raahaaminen samantien kun sain kunnon paneelin Portinvartijan katolle. Tosin minulla on pwm säädin mutta tuntuu toimivan ihan hyvin kun akku kerran on täynnä ympäri vuoden vaikkakin olen television suurkuluttaja elikkäs aina auki vaikk vetäis päikkäritkin niin se pöhisee vieressä... ![]() Ei helpompaa sähköntuottoa ole kun on kerran asentanut kaikki kuntoon,-suosittelen lämpimästi! Ja pitkällä juoksulla tosi halpaa,-paneeleja saa eurolla watti.Säätimiä ebaystä huokealla,-akut on asia erikseen,ne kun ovat aika kalliita,tietty jos on kontakteja johonkin suuntaan niin saa halvemmalla mutta kaiken kaikkiaan loistohomma! Suosittelen lämpimästi!!!!! t migel Saatko Migel kuvaa sun systeemistä Olisko tarkempaa osoitetta tiedossa? Vävypoika,siis mun, sais rakentaa mulle tollasen. Sent from my iPad using Tapatalk Olisko tarkempaa osoitetta tiedossa? Vävypoika,siis mun, sais rakentaa mulle tollasen. Yritän liittää tähän linkin, http://www.ebay.co.uk/itm/FISH-CHIP-RANGE-SIMMERSTAT-TEMPERATURE-REGULATOR-SWITCH-KNOB-KIT-2-HOLE-FIX-/321320634076?ssPageName=ADME:L:OC:GB:3160jos ei onnistu niin kysyn huomenna. Voi jumankekka. en oo ikinä onnistulu liittämään tämmöstä juttua. Kyllä mä oon hyvä. Tänään joutunut miettimään jotta mihinkä tässä ryhtyy, kun isoksi kasvaa. Kyllä on tuo nykyinen leivänhankinta kypsää touhua. Töitä tarttis tehdä vaan kun on niin halutonta väkeä hommissaan, ettei mitään saada aikaan. Rupesi oikeen ahdistamaan mokoma touhu. No jotain hyvääkin kun meni koppimopo hienosti leimasta läpi.
Noh..tänään ei isompia..lintsattu puusavotasta taidokkaasti. Aika käytetty audin pesuun ja vahaukseen..
Niin no tulihan tuohon a-autoonkii nuot jäsentarrat liimattua jaa tietty orgin lätkäkin kuuppaan tupsahti. Aamupäivä telailtu ja iltapäivällä opeteltu blogin tekoa, tosin viellä melkoista haparointia.
![]() Helssinkiin tultu. Taitaa olla kevät, vaan ei kesä.
Vähän tuulista, eilen ja tänään aiemmin lämpimämpää. Ehkä se siitä paranee
Kanalaan ovi ja huoltoluukku tuli tehtyä
ja maalattua. Lopun aikaa lorvinu joutilaana. ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1739 1740 [1741] 1742 1743 ... 5002 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|