ja musasta kiitos kanssakukkujat
nyt voisi siirtyä nukkumaan////taikka käyttään hyväksi tuota kotiutunutta kollia

KIITOS JA KUMARRUS OLETTE HUIPPUSEURAA

HYVÄÄ YÖTÄ

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1584 1585 [1586] 1587 1588 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
ja musasta kiitos kanssakukkujat nyt voisi siirtyä nukkumaan////taikka käyttään hyväksi tuota kotiutunutta kollia ![]() KIITOS JA KUMARRUS OLETTE HUIPPUSEURAA ![]() HYVÄÄ YÖTÄ ![]() ![]() ![]() t migel
Tervetuloa vaan kotiin. Nyt on friskit kelitkin mut onneks koivuklapis on voimaa! Sekapuuta meni taas uunin syövereihin ja sähköä säästyy. jälet jotta on helpompi kävellä.
Aamulenkki metsäpolulla 800m. Eilen autolla tein Kätevää mun kohdalla vaan saattais se kävely jäädä,,kon istuminen lämpimässä autossa ja hyvää musaa hakkaa satasella kylmässä käpöttelyn... jotta aamukin vois alkaa sillä ajelulla ![]()
Kolmas päivä kovassa kuumeessa. Ei ensimmäinen kerta kun näin käy. Kroppa antaa periksi tarpeeksi pitkän työputken perään. Kun ei itse tajua levätä niin sitten käy näin. Onpas harmillista..vetää itellä ainakin elon aika voimattomaksi kuumeilun perään, päiväksi pariksi. Ja aina ei tuu levättyä ,vaikka tajuaiskin,kon haluaa ja pitää saada kaikki tehtyä heti...vaan onhan sitten aikaa sairastella ne "vapaat" päivät Toivottavasti olo kevenee ja tervehdyt pian..mutta rauhassa ![]() ![]()
Herätty,ja kohta kauppaan ja si auton nokka kohti Hietasaarta Taas te pääsettä ""pusukoppiin""kuhertelemaan Pitäkäähän kivaa ![]() Taas te pääsettä ""pusukoppiin""kuhertelemaanAina on hauskaa ![]() Sekapuuta meni taas uunin syövereihin ja sähköä säästyy. Pakkaset tulivat, joten vaihdoin uunipuut koivuksi. Olen säästellyt niitä koko syksyn. Ja vedet säiliössä,hyvin lähti vesi tulemaan kraanoista ja WC Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1584 1585 [1586] 1587 1588 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|