rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 9921592 kertaa)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:19.11.2025 kello on 07:59
  • Kellos Chevyjä , Matkaaja 460 ja TEVE-CHEVY
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #17715 : 2.05.2014 kello on 19:24 »
klapeja tehty.. tai oikeestaan katellu ku läjä kasvaa ittekseen

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 9.01.2026 kello on 17:19
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
« Vastaus #17716 : 2.05.2014 kello on 19:29 »
Eikö Tulliportinkadun St1 ole edullisempi kuin ABC, kun et oikein saa bonuksia. Ja onhan se lähempänäkin, paitsi mökille mennessä.

Ruokakauppa on liiteri. Rautakauppa on Puuilo. Polttoainetta ehkä saisi edullisemminkin kuin S-ryhmästä, mutta kun laiska olen ja vötjäke, en viitsi alkaa etsimään edullisinta. Niin ja tuleehan sieltä poonuksiakin ja vielä reissatessa jos ei ole liiteriä joudumme käymään S:n ruokakaupassakin. Parin kolmen vuoden välein käymmä sitten poonusrahoilla lentomatkalla euroopassa kaupunkilomalla.  ;)

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:13.07.2020 kello on 20:31
    • www.lintukuvia.net
« Vastaus #17717 : 2.05.2014 kello on 19:36 »
Ajelttiin hienosti taksilla autovuokraamoon. Kuski oli harjoittelija, mutta hyvin meni.  Thumb
Saatiin pikkukäkkänä Corsa ja lähdettiin Suomi-seuran vappubrunssille. Siitä yhden pariskunnan kämppää katsomaan ja ison ruokakaupan kautta kämppärille.

Nyt on blogi päivitetty.  :)

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:55
  • Autossa on pyörät
« Vastaus #17718 : 2.05.2014 kello on 22:00 »
Teltta purettiin pois. Puolituntia meni.

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 06:59
  • Kulkija
« Vastaus #17719 : 2.05.2014 kello on 22:12 »
Lähdön merkkejä...

Kävin ostaan Fiamman tuulettimen kattoluukkuun, huomenna sovittelemaan.

Kattelin myös Jyväscaravanin hallin pintapuolisesti läpi, pysähyin kun Carthagot alkoi. Eläkeläisautoja (=puolintegroituja)  täynnä, mutta se yksi retkeilyautomallin Bürstner on mielenkiintoinen, mallinimee en muista. Mutta kahdelle, ei neljän hengen perheelle. Halvemmat autot oli myyty, kalliita vain jäljellä. Ei ole mulla 90000-135000 matkailuautoon, mutta ne nyt onkin mökin korvikkeita.

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:28.03.2025 kello on 12:31
  • 1299XX
« Vastaus #17720 : 2.05.2014 kello on 23:17 »
Käytetty vaunu Espoon K1-katastuksessa, läpi meni Thumb
Maksoi 35€ SFC alennuksen kanssa (norm. hinta 45€).

Samat mielessä täällä mutta vaan tuplahintaan  :(
Läpi meni niin että heilahti  Thumb

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 8.05.2024 kello on 21:12
« Vastaus #17721 : 3.05.2014 kello on 00:36 »
onneks on niin pieni vaunu ettei tarvi huolehtia tollasista katsastuksista  :P vaan keskittyä olennnaiseen eli reissaamiseen

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:eilen kello 13:35
  • Nuperokuljin, 2h+keittiö. Tonttina Suomi.
« Vastaus #17722 : 3.05.2014 kello on 03:47 »
Valvottu  >:(

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
« Vastaus #17723 : 3.05.2014 kello on 11:57 »
aamusta asti ollut kuin ellunkana
ja nyt sain tietää , että parintunnin päästä
olis tulossa ruokailija tähän pirtiin
ihan luulin, et hän tulee vasta huomenna  ???
noniin nyt iskee kiire
jääkaapin hyllyt on pullolaan tyhjyyttä
ja järki ei sano
mitä sitä taas tekis pöperöks uuh  ::)

no joskos se selviis
kun pääsee sinne kaupan hyllyille tonkimaan  Thumb :)
ei muuta kun menoks
jotta hauskaa viikonloppua itse kullekkin
muistakaa välillä ottaa rennosti vaan
niin jaksaa arjen taas ahertaa   :)

• Vieras
  • Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #17724 : 3.05.2014 kello on 12:08 »
    Lähdön merkkejä...

Kävin ostaan Fiamman tuulettimen kattoluukkuun, huomenna sovittelemaan.

Kattelin myös Jyväscaravanin hallin pintapuolisesti läpi, pysähyin kun Carthagot alkoi. Eläkeläisautoja (=puolintegroituja)  täynnä, mutta se yksi retkeilyautomallin Bürstner on mielenkiintoinen, mallinimee en muista. Mutta kahdelle, ei neljän hengen perheelle. Halvemmat autot oli myyty, kalliita vain jäljellä. Ei ole mulla 90000-135000 matkailuautoon, mutta ne nyt onkin mökin korvikkeita.
           eläkelläisillä on ihan laidasta laitaan kulkimia mitä olen matkoillani nähnyt, samoin perheellisillä,,,

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:12.01.2026 kello on 09:53
    • Savo
    « Vastaus #17725 : 3.05.2014 kello on 12:54 »
    Pesty Vuokatin talvi pölyt pois kulkimesta. Oli paikoin aikas tiukassa ja ihme puuroa. Olisko Taivalvaaran pölyä? Pois sain kumminkin.. :)

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla: 1.01.2026 kello on 17:49
    « Vastaus #17726 : 3.05.2014 kello on 13:11 »
    Rasvattu vetopään ja akselien nipat, pikku säätöä jarruille ja testattu lämmittimen ja jääkaapin toiminta kaasulla ja sähköllä. Kaikki toimii.

• Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:23.03.2024 kello on 17:57
    « Vastaus #17727 : 3.05.2014 kello on 15:45 »
    Nuohottu truma tahattomasti ja kiinnitetty taivaalle lentänyt piipunhattu takasin  :-[ Eilen teki melkonen puuskatuuli kiusaa lämmittimelle ja onnistuin tietysti käynnistämään ilmeisen huonolla hetkellä uudelleen, olisi pitänyt vaan malttaa. Noh, tulipahan samalla sitte tutkittua että hormi ja liitokset on edelleen kunnossa ja kiinni, piipun hatun rakennekin tuli selväksi samointein, miettinytkin miten se siellä on kiinni  :)

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:13.07.2020 kello on 20:31
      • www.lintukuvia.net
    « Vastaus #17728 : 3.05.2014 kello on 16:41 »
    Hoidettiin aamupäivästä kämppärin maksut toiseksi viikoksi. Nyt on jemmattuna pari polettia pyykkikonetta varten. Jos vaikka saisi jonain päivänä aikaiseksi pestä suosikkivaatteita!  :)

Oltiin vissiin nelisen tuntia liikenteessä tuon pikkukäkkänän kanssa. Ajeltiin "jonnekin"  (mulle edelleen ilmansuunnat täällä ihan sekaisin)

Käytiin mm alueen suurimmassa ostoskeskuksessa. Olin kyllä hiukan hapan, kun mut sinne vietiin, mutta se olikin ihan mahtava: siellä kävellään koko ajan ulkosalla ja liikkeitä, ravintoloita, pieniä hupipaikkoja lapsille jne on siinä katujen varsilla.

Yhdessä eläinliikkeessä käytiin. Valitettavasti. Siellä oli 4 koiranpentua kukin omassa "terraariossaan" sanomalehtisilpun päällä. Ainoana virikkeenä valo katossa ja vesiputki, josta juoda. Mun teki niin mieli ostaa ainakin se yorkshiren terrieri, joka on syntynyt 7.3. Eikö sen kuuluisi olla vielä äidin luona? 775€.
    Mun tuli niin paha mieli, että teki mieli itkeä. Vai voisko siellä järjestää jonkun kohtauksen ja huutaa niille päin naamaa (millä kielellä?) mitä olen mieltä tuollaisesta eläintenpidosta?
    Toivottavasti ne pääsee edes illoiksi ja öiksi jonnekin, missä saavat kontaktia ihmisiin.
    Kaksi niistä mussukoista oli rotikoita. Eikös ne varsinkin tarvis ohjausta ja koulutusta pennusta asti, kun niistä tulee isoja jötkäleitä?
    Kuvaaminen siellä oli luonnollisesti kielletty.
    En tietenkään vakavissani edes ajattelis ottaa koiraa vastuulleni ja Pasi totesikin mulle, että jos yhden sieltä ostaisin, sen tilalla olisi huomenna uusi pentu.
    Mua suututtaa!  >:D >:D >:D

No, ei tuollaiselle voi mitään.  :-[

Rautakaupasta haettiin ruuveja. Meille kävi edellisessä paikassa vahinko, kun otettiin kaadupullo ulos grillaamista varten ja ylös aukeava kotelon ovi putosi tuulessa pullon päälle. Taas niiiin omaa tyhmyyttä oleva vahinko että harmittaa. Pitäis saada se oven alaosa pysymään jollain kiinni kotiin asti, ettei tuuli vie. Pasi yrittää hiukan pidemmillä ruuveilla kuin ne edelliset, jotka olivat antaneet periksi.

Aurinko polttaa niskaa. Lihapata-ainekset odottaa, että kohta aletaan puuhastella. Paprikalihapataa, sipulilla, valkosipulilla ja perunoilla. Nam!

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 14:56
    • Oululainen terwaporwari
    « Vastaus #17729 : 3.05.2014 kello on 17:45 »
    Kesärenkaat vaihdoin Ooppeliin,ja Ducaton koneen herättelin varovasti talviunilta.
    Isäukko joutui sairaalaan,täytyy huolehtia äidistä jolla alkaa jo dementia vaivata.