rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 9938176 kertaa)

• Vieras
  • Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #17115 : 2.04.2014 kello on 17:36 »
    No en! Tuo on jonkun muun ajama, pysähdyttiin tarkistaan josko olisi sisällä ketään,ei onneksi ollut..

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:13.07.2020 kello on 20:31
      • www.lintukuvia.net
    Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #17116 : 2.04.2014 kello on 17:42 »
    No en! Tuo on jonkun muun ajama, pysähdyttiin tarkistaan josko olisi sisällä ketään,ei onneksi ollut..

Hups... Mä jo epäilin sun ajotaitoa  ;) Tosin noissa olosuhteissa noin voi käydä, vaikkei koheltaisikaan holtittomasti! Onneksi et löytänyt sieltä ketään!  Thumb
    Noi olis hyvä merkkaa jollain tavalla, ettei jokaisen ohiajavan tarttis pysähtyä miettimään, onko joku sisällä. Jos poliisit olis käyneet paikalla, ne olis varmaan vetäneet teipit ympärille?

• Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
    « Vastaus #17117 : 2.04.2014 kello on 17:54 »
    Tyrävaaran mutkat suoriksi, muutoin paljas asfaltti mutta yksi mutka ja puita varjostamassa, ei auttanut lanauskaan...
    Miten voi olla noin törppö kuski :o

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 05:37
    « Vastaus #17118 : 2.04.2014 kello on 21:47 »
    Haettu Volvoon vuodeks ajoaikaa  Thumb

• Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla: 3.10.2019 kello on 10:54
    « Vastaus #17119 : 2.04.2014 kello on 22:46 »
    Kaijalle:

Olen käynytt Vantaan IKEAssa kolme kertaa eli ensimmäisen ainoan ja viimeisen. Budapestin IKEAssa jouduin käymään aika usein työasioissa, mutta siitä on jo aikaa. Himkin IKEAssa olen
    käynyt, mutta vain olusella.

Pirullinen vaiva tuo iskias. Aamupäiväkolotus oli oikealla puolella ja iltapäiväksi siirtyi vasemmalle.
    Antoivat aikanaan suorat puh. numerot keskussairaalaan siltä varalta, jos tulee oikein kova hätä, niin laittavat puukot ja petin valmiiksi, mutta ei ole onneksi vielä tarvittu.

Päivällä käyty miesten taivaissa, Motonetissa ja Biltemassa. Mukaan tarttui ajankohtaisia tarvikkeita kuten uudet lumiketjut, ristiinhalkaisuterä, 3 m:n LED-valonauha jne.

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 16:19
    « Vastaus #17120 : 3.04.2014 kello on 06:44 »
    . En ole koskaan ennen maistanut niiden kuuluisia lihapullia. Olinkohan viimeinen suomalainen?
    En ole ikinä käyny Ikeassa. Kerran pihassa.

• Kaikkien Kaveri
      • www.lintukuvia.net
    « Vastaus #17121 : 3.04.2014 kello on 07:40 »
    Vesselille:
    Mä johdan: olen käynyt Vantaan Ikeassa ehkä viisi kertaa! Ne isot siniset kassit on niin haluttuja, että ne kummasti häviää ja niitä pitää käydä ostamassa. Meillä on esim se 25-metrinen piuha takatallissa siististi kassissa, jossa se on helppo nostaa pihalle.

Kasseissa roudataan vaatteet as.auton kaappeihin ja ne toimii kämppäreillä loistavasti pyykkikorina: niin isoon on helppo kipata koneesta/kuivausrummusta puhtaat pyykit.
    Niin, mä olen hulluna niihin kasseihin ja kyllä hiukan huvittaa, kun menee kassalle eikä muita ostoksia ole. No, eilen mulla oli pussukoita ja sitten ostin isoja, läpinäkyviä vetoketjullisia pusseja, joihin voi pakata vaikka mitä. Uih, siellä olis ollut tosi söpöjä keittiöpyyhkeitäkin: ruusua ja raitaa, vaaleanpunaista, mutta kun Pasi oli mukana, en jäänyt niitä hypistelemään!  :laugh:

• Kaikkien Kaveri
      • www.lintukuvia.net
    « Vastaus #17122 : 3.04.2014 kello on 07:42 »
    En ole ikinä käyny Ikeassa. Kerran pihassa.

Siinä pihassahan voisi vaikka yöpyä ja käydä edullisella aamiaisella?  Thumb
    Musta tuntuu, että Ikea voisi olla sellainen firma, joka vinkin saatuaan voisi järkätä muutaman sähköpaikan karavaanareille? Haaliihan ne asiakkaita jopa hakemalla bussilla eri suunnista.

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:44
    « Vastaus #17123 : 3.04.2014 kello on 09:51 »
    Siinä pihassahan voisi vaikka yöpyä ja käydä edullisella aamiaisella?  Thumb
    Musta tuntuu, että Ikea voisi olla sellainen firma, joka vinkin saatuaan voisi järkätä muutaman sähköpaikan karavaanareille? Haaliihan ne asiakkaita jopa hakemalla bussilla eri suunnista.

Kauas on pitkä matka! Tällä hetkellä vartavasten RAJOITTAVAT pysäköintiä!

• Kaikkien Kaveri
      • www.lintukuvia.net
    « Vastaus #17124 : 3.04.2014 kello on 14:27 »
    Sen lisäksi, että olen notkunut täällä orgissa aamuseiskasta, olen imuroinut keskilattiat huomisia vieraita ajatellen. Kolme kevyintä mattoa pääsi ulos. Iskiaksen varjolla olen pitänyt reilut tauot joka käänteessä ja kulmassa...  :laugh:

Alepassa kävin pyörähtämässä ilman fiksua suunnitelmaa, mitä huomisen alkupala-tapaksiin tarvitaan. On toi kontti niin surkeassa jamassa, ettei tuollainen hidas käppäily hyllyjen välissä oikein tunnu hyvältä.  :(
    Tulinkin tuomaan ostokset kotiin ja keittelin kahvit viinerin kanssa. Nyt mietin, hyppäänkö autoon ja ajelen Lidliin. Olis sekin pois huomiselta, kun ei tiedä, mikä on olo  :o kiropraktikon jälkeen. Ja juu ei; en laita Pasia just nyt kauppaan, kun sillä on vielä vähemmän tietoa huomisesta menusta. Sehän soittais joka hyllyvälistä  8)

• Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
    « Vastaus #17125 : 3.04.2014 kello on 14:36 »
    Töitä :DMitäs sitä näin muuta viikolla tekis ;)

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:50
    • Kotkan poikii ilman siipii
    « Vastaus #17126 : 3.04.2014 kello on 14:45 »
    Työmaalla vielä hetken,sitten pitää mennä tyttärelle katon maalaukseen.se sitten onkin mukavaa puuhaa  ??? selkäkin alko eilen illalla kiukuttelemaan saas nähdä onko minusta enää huomenna työmieheksi.

• Kaikkien Kaveri
      • www.lintukuvia.net
    « Vastaus #17127 : 3.04.2014 kello on 14:59 »
    Työmaalla vielä hetken,sitten pitää mennä tyttärelle katon maalaukseen.se sitten onkin mukavaa puuhaa  ??? selkäkin alko eilen illalla kiukuttelemaan saas nähdä onko minusta enää huomenna työmieheksi.

Veikkaisin, että katon maalauksen jälkeen saat huilia loppuviikon? Ei meinaan kuulosta ollenkaan selkävaivaisen puuhalta.  :(

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:15.05.2024 kello on 17:28
    « Vastaus #17128 : 3.04.2014 kello on 15:22 »
    kyllä oli metka tunne
    kun oli nelikaistanen tie
    ja edessä iso koppa-auto vilkuttaa valoja
    no eikös sekin vilkuttelu sit selvinnyt
    vastaan siinä meidän kaistalla tulee henkilöauto  :o
    joka siis ajaa väärää kaistaa
    onneks en ollut ratissa
    en tiedä mihin oisin ohjannut suobbin
    hämmenykseltäni  ::)
    ja tännään , kun olin ihan ite liikenteessä
    niin kyllä vaan huomas
    että saa ajaa 120 motarilla
    sen verran oli kiirussii ihmissii
    ettei mun takana ollut jonoja
    ja mulla vauhti 80-90km/t  tais olla välillä jopa 100:kin uuh  ;D

• Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 07:50
    • Kotkan poikii ilman siipii
    « Vastaus #17129 : 3.04.2014 kello on 16:21 »

Veikkaisin, että katon maalauksen jälkeen saat huilia loppuviikon? Ei meinaan kuulosta ollenkaan selkävaivaisen puuhalta.  :(
    Lupasin sen maalata niin onhan se yritettävä tehdä,eikä sitä maalattavaa ole kuin reilu 30 neliöö,kauaakos tossa menee. Huomenna pitäis pestä omat ja tyttärien terassit ja grillikin olisi laitettava kesäkuntoon ja hakea uudet pihakalusteet kaupasta. Hommaa pisaa ei kerkee sairastaa.

Sent from my iPad using Tapatalk