Pakattu kapsäkkiä! huomenna ala-irniin kalakaverin kanssa Pilikille (muka)!! ommaa lommaa..... 

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1136 1137 [1138] 1139 1140 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Pakattu kapsäkkiä! huomenna ala-irniin kalakaverin kanssa Pilikille (muka)!! ommaa lommaa.....
![]() Pakattu kapsäkkiä! huomenna ala-irniin kalakaverin kanssa Pilikille (muka)!! ommaa lommaa.....Varo jäitä !Miks se sormus Pitää jättää pois Mulla ainakin tahtoo sormet "kutistua" siellä vedessä ja on kyllä kohtuullisen suuri vaara että tippuu sormukset. Varsinkin jos puuhailisin vedessä pienten lasten kanssa, niin jättäisin pois ![]() Mulla ainakin tahtoo sormet "kutistua" siellä vedessä ja on kyllä kohtuullisen suuri vaara että tippuu sormukset. Varsinkin jos puuhailisin vedessä pienten lasten kanssa, niin jättäisin pois mä en edes muista milloinka on ollut noi kullan antamat sormukset sormessa niin huono pitämään koruja ja kun ei köökkihommissa niitä tulut pidettyä niin eipä juuri muulloinkaan ![]() puu työt puolessa välissä
humomenna jatkuupilkekone laulamaan nyt rentouttavaa että ei paikat jumi ![]() ei pidä rehkiä että ei tule revähtymiä nyt kyllä vähän rehkittyVaro jäitäEnkä varo! vaan virtapaikkoja ..... Pakattu kapsäkkiä! huomenna ala-irniin kalakaverin kanssa Pilikille (muka)!! ommaa lommaa.....Pilkillä omassa rannassa- tai siis tuon oman kullan rannassa. Ja jäätä oli ihan kyllä kairata asti. Kaunis aurinkoinen päivä ollut. Pilkillä omassa rannassa- tai siis tuon oman kullan rannassa. Ja jäätä oli ihan kyllä kairata asti. Kaunis aurinkoinen päivä ollut.Aurinkoa ja muutama ahvenainen...teillä voi sanua oma ranta, ite vaan vaimon veljen ranta.. ![]() Askarteltu vähän. Piti laittaa 15 v vanhaan
peräkärryyn uusi pohjalevy. Oli hirveä työ, kun piti porata 8 reikää ja sitten ruuvata yhtä monta ruuvia. Käyty uimahallissa katsomassa kauniita yh äitejä"Ja vanhakin nyt nuortuu". ![]() "Ja vanhakin nyt nuortuu". Kohta pitäis lähteä. Lupasin eilen neitille, että tänään uimaan. Eli ei muuta kuin kamppeet kassiin ja menoksi! )Kohta pitäis lähteä. Lupasin eilen neitille, että tänään uimaan. Eli ei muuta kuin kamppeet kassiin ja menoksi!Huomenna taas uimaan,kun en muistanut aamulla ottaa uikkareita matkaan ![]() Etsitty matkamökin tv-kaapin 12V sähköä pari tuntia kun katosi puolen päivän aikaan. Tuli purettua pistoke, katkaisia, tarkastettua kaikki sulakkeet kunnes päädyi akun luo ja välähti, kun syömää lähtiessä jäi johdot irti pistokkeesta niin irroitin akun miinus navan.
Hyvä minä itse. ![]() No eipä särkynyt mitää eli hyvin tehty. Veroilmoitus täytetty ja allekirjoitettu.
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1136 1137 [1138] 1139 1140 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|