|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1134 1135 [1136] 1137 1138 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Hain peräkärryn lainaan kaverilta, tyttären muutto. Tuo VW:n perään ja kamat autoon+kärryyn.Taitaa se edelleenki olla peräkärri! tuo olisi oiva peli kalareissuilla
tultu kotia, oli pitkämatka melkee seittemäsattaa kilsaa...
oon mä vvaa etevä tos viiensaan kilsan matkass... Saunassa käyty ja koffi korkattu
![]() Eihän tommosesta piä suuttua. Täytyyhän limupullo saaha auki. ![]() tultu kotia, oli pitkämatka melkee seittemäsattaa kilsaa...Mites se loppumatka ![]()
Mites se loppumatkaloppumatkasss ei ollu ku aijjaa suoraan .. va noitte romujen peräs ku mutkittelee ni viissatta kilsaa venähtää... loppumatkasss ei ollu ku aijjaa suoraan .. va noitte romujen peräs ku mutkittelee ni viissatta kilsaa venähtää...Sisä-Suomen mutkateitä läpi Järvi-Suomen vielä mutkaisempia teitä ja sitten iisalamen kautta suoraan kotio.. ![]()
Sisä-Suomen mutkateitä läpi Järvi-Suomen vielä mutkaisempia teitä ja sitten iisalamen kautta suoraan kotio.. tultu kotia, oli pitkämatka melkee seittemäsattaa kilsaa... Mää luppaan morjestaa siinä Oulun tienoilla sitten ku su-ma-yönä ohi ajellaan Tänään oon siis pakannu kassin, tehny lasagnen ja käytiin ton rakkaan miekkosen kanssa kaatamassa pihasta yks pihlaja ja karsittiin vähän toista. Oon ollu ahkera, vaikka eilen alkoi viikon loma ![]()
Mää luppaan morjestaa siinä Oulun tienoilla sitten ku su-ma-yönä ohi ajellaansa täss pyshtyykki... kaikki palvelut löytyyy.. sa täss pyshtyykki... kaikki palvelut löytyyy.. Mä voisin kyl pysätä mut bussilastillinen kuudesluokkalaisia ei ehkä oo samaa mieltä ![]() Lähden pojan mukana viikoks Muonioon leirikouluun ![]()
Mä voisin kyl pysätä mut bussilastillinen kuudesluokkalaisia ei ehkä oo samaa mieltä Eihän tommosesta piä suuttua. Täytyyhän limupullo saaha auki. Joo mut sillä on lapsireuman jäljiltä rujot ranteet, eikä tosiaan löydy voimaa pullojen aukomiseen. Ei tää kiva juttu ole, mutta totta. Mut ei silti tarttis vaimoo herättää??? ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1134 1135 [1136] 1137 1138 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|