Noustu viettämään pekkaspäivää vartin vaille seitsemän. Kahvia ja lintujen tähystelyä pihalla. Sitten aamiaista, mitä tässä talossa ei yleensä tarjoilla. Tosi kiva aamu!
Kävin shoppailemassa Tessulle kaikkea kivaa: uudet patakintaat, keittiöpyyhkeitä jne. Kuorimaveitsenkin ostin. Siinä on kuulemma vuoden takuu. Kysyin, että kattaako takuu sen, että mies kuorii perunat? Ei kuulemma kata. Tunteekohan se kassalikka tuon meidän pääkokin???

Mun PITI pestä Tessun kaapit tänään. Kaikki tavarat tuotiin jo viikko sitten sisään tiskattavaksi ja inventoitavaksi. Kauppareissun jälkeen kuitenkin iskias niin ärhäkkänä, että taitaa jäädä suunnittelun asteelle.
Illaksi on varattu grilliin kaikenlaista herkkua!
Pasikin on jo tulossa töistä eli taidan mennä "piilottamaan" loput Tessun uudet kamat keittiön pöydältä ja tyhjentää tiskarin!
Mä olen siitä iloinen, että (sen lisäksi, että saan tietty omilla rahoillani tehdä mitä haluan) uusia hankintoja ei kyllä varsin tarvii piilottaa. Jos sohvalle ilmestyy uudet sohvatyynyt, Pasi ei edes huomaa niitä. Tai no, silloin sillä ei vielä ollut silmälaseja....