Mikä mahtaa olla sinun vak yhtiö? me aina haetaan itse uusi kortti ja yhtiö on lähivakuutus/tapiola
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1130 1131 [1132] 1133 1134 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Mikä mahtaa olla sinun vak yhtiö? me aina haetaan itse uusi kortti ja yhtiö on lähivakuutus/tapiola
Mikä mahtaa olla sinun vak yhtiö? me aina haetaan itse uusi kortti ja yhtiö on lähivakuutus/tapiola Lähitapiola. Oulu Zone...lisää ajorataa, reilu 5km hieno ja aurinkoinen työilima
Oulu zone ja lisää ajorataa? Siis mille vehkeelle-oon tainnut missata jotain...
Kotiutunut mökiltä ja totaalisen kypsä tähän akkurumbaan-nyt saa riittää ja kennot kehiin,makso mitä makso! Eilenkin jäi leffa kesken kun akku hyytyi-mulla on tietty joku sika virtasyöppö toi mun telkkari,,,,,tyypillistä mun tuuriani kun ostin ekan 12v digitvn paikalliselta kauppiaalta enkä kysellyt mitään virrankulutuksista! ![]() Mut ei se mitään,onhan mulla hemmetin hieno fileointipiikki! t migelOulu zone ja lisää ajorataa? Siis mille vehkeelle-oon tainnut missata jotain...Kiimingissä oleva uusi autourheilu keskus, Laajenee kuin EU Siinä Kuusamontien ihan vieressä, oulusta n30km kuusamoon päin Katsottu jälleen kerran Kärppä-peliä ja hyvinhän se meni, mitalipelejä ootellen
Terveisiä saunasta. Riiviöt teki viimekesänä ne
60 vastaa ja enää on neljä jälellä. Tekisköhän ne ens kesänä yhen enemmän. Terveisiä saunasta. Riiviöt teki viimekesänä neWihtaa sano wanha Wihtapöksy ![]() Töitten jälkeen uitu 1km ja saunottu
![]()
Aamulla tsajua hörppiessä ja lehteä lukiessa, sattui silmään juttu: Valon lisäys voi myös masentaa. No, päivä meni mökillä itseä kuunnellessa, vit***aako (masentaako). Ei tullut tuntemuksia.
kahellu akkunasta ku ves tulloo ylläältä käsin ales päen. Ee oo pysynä tippa lukema kohallaa, tahtoo lipsahella jokune ohi laskui.
Siinäpä ne kiireimmät. Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1130 1131 [1132] 1133 1134 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|