Tänään on vietetty lepopäivää kovan viikon jälkeen.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1118 1119 [1120] 1121 1122 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Tänään on vietetty lepopäivää kovan viikon jälkeen.
Voit itse poistaa.Näköjään Kiitos.Luulin että ei vo poistaai kun poistan päällä punainen ruksi
Niin.. mitäs tässä muuta,kuin filettejä ja filepiikkejä,tätähän se nykyään on,en valita !!
Järjestetty TITI-Nalle konsertti ja 1000 osallistujaa kävi.
Kotiuduttu Tallinnastajäitkö kans kiinni tallinan tullissa niinkuin minä,tai siis tarkastettiinko tavarat? ![]() jäitkö kans kiinni tallinan tullissa niinkuin minä,tai siis tarkastettiinko tavarat? Ei tarkastettu, näytin varmaan tarpeeks selvästi suomalaiselta votkaturistilta ettei herättäny tullissa epäilyjä ![]() Kellon kyttäämiseen on mennyt tämä aamu. Meiltä puuttuu iltavuorosta yksi ihminen ja olen miettinyt, pitäiskö mennä aikaisemmin töihin. Joudun kuitenkin tod.näk. olemaan siellä iltakymmeneen, eli menen puoleen päivään listan mukaan. Voi tulla aika mielenkiintoinen päivä/ilta. Huoks!
Olen viihdyttänyt itseäni lukemalla vanhoja ketjuja täältä. MarkoA:n ensimmäisen vaunun valinta-ketju oli niin kiva, että munkin tekisi mieli vaunua. Kääk! Olisi kiva alkaa etsiä sopivaa pohjaratkaisua jne. Onneksi meillä on tuo Tessu, eli tää jää nyt ihan mielikuvaharjoittel uksi ![]()
Ei kerrassaan mittää, vaikka viien jälkeen heräsin.. no viimeset tehyt polttopuut hakkiin sisälle ja lämmitin leivin uunin.. ei kukkaa tulis ja terottas mun tihliä ja pärryyttäs sitä parituntii jott noi metriset mahtus uuniin.. ei millää kehtais muuta ku olla vaa..
Herätty Rovaniemellä. Käyty ostamassa korjaustarvikkeita Reatalosta Knausiin. Kotimatkalla Posion kautta. Kiitos Rolli&Kottarainen majapaikasta. Oliko se video meistä?
![]() Sent from my iPhone using Tapatalk
Tehty rikosilmoitus sekä ilmoitus vakuutusyhtiölle ja soitettu korjaamolle, kulkineen saa jo huomenna sinne.
Rikos?Sent from my iPhone using Tapatalk Selventävä linkki. kiitos.Tänään kuulin myyjältä, että ero noiden yks- / monikide kennojen välillä on pienentynyt huimasti. Ettei varjo haittaa läheskään niin paljon kuin 10 vuotta sitten. Tietäjien kommentteja. Kiitos. Meillä sentään sotapoliisit kiertää tunnin välein ja ratsaa paikat,ja lisäksi iso kyltti sotilasalue en taloja
![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1118 1119 [1120] 1121 1122 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|