|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1118 1119 [1120] 1121 1122 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Voit itse poistaa.Näköjään Kiitos.Luulin että ei vo poistaai kun poistan päällä punainen ruksi
Kotiuduttu Tallinnastajäitkö kans kiinni tallinan tullissa niinkuin minä,tai siis tarkastettiinko tavarat? ![]() jäitkö kans kiinni tallinan tullissa niinkuin minä,tai siis tarkastettiinko tavarat? Ei tarkastettu, näytin varmaan tarpeeks selvästi suomalaiselta votkaturistilta ettei herättäny tullissa epäilyjä ![]() Olen viihdyttänyt itseäni lukemalla vanhoja ketjuja täältä. MarkoA:n ensimmäisen vaunun valinta-ketju oli niin kiva, että munkin tekisi mieli vaunua. Kääk! Olisi kiva alkaa etsiä sopivaa pohjaratkaisua jne. Onneksi meillä on tuo Tessu, eli tää jää nyt ihan mielikuvaharjoittel uksi ![]()
![]() Sent from my iPhone using Tapatalk
Rikos?Sent from my iPhone using Tapatalk Selventävä linkki. kiitos.Tänään kuulin myyjältä, että ero noiden yks- / monikide kennojen välillä on pienentynyt huimasti. Ettei varjo haittaa läheskään niin paljon kuin 10 vuotta sitten. Tietäjien kommentteja. Kiitos. ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1118 1119 [1120] 1121 1122 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|