Eihän tässä mitään vääntöä kaivata vaan "asiakas" pyytää asiantuntemusta "myyjältä" mutta vedettiin ne mokomat eli kateus ja savokortit kehiin. 

|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1117 1118 [1119] 1120 1121 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Eihän tässä mitään vääntöä kaivata vaan "asiakas" pyytää asiantuntemusta "myyjältä" mutta vedettiin ne mokomat eli kateus ja savokortit kehiin.
![]()
Eihän , eihän. Itse kirjoitin ihan yleisesti mitä olen tehnyt tänään, ilman kenellekään osoittamatta, mitään laitteita ylistämättä. Mutta sekin oli taas yhdelle liikaa, olihan olihan ![]() Minä en ainakaan ostaisi mitää miehittäjävaltion tuottamia laitteita...Mikä valtio meidät miehitti? Harmi että otit sen noin.. Olen ollut siinä uskossa että tunnet molemmat laitteet ja siitäkös sitten innostuin että eikös se sama ole myös tuossa applen laitteessa mutta et vaan siitä maininnut.
Minä en ainakaan ostaisi mitää miehittäjävaltion tuottamia laitteita... Mun historian tiedoissa taitaa olla kolo ja pahanlainen, tuohan on Englantilainen alunperin. SodaStream on Guy Gilbyn Englannissa vuonna 1903 kehittämä kotikäyttöinen hiilihapotusjärjest elmä. SodaStream on maailman suurin alallaan ja toimii yli 40 eri maassa.[1] SodaStreamin pääkonttori sijaitsee Israelissa ja tehtaat Saksassa, Ruotsissa, Israelissa, Kiinassa, Australiassa ja Yhdysvalloissa.[1] SodaStream-laitteella voi valmistaa virvoitusjuomia ja soodavettä.[2]
Tänään kannettu as-autosta tyhjennetyt tavarat varastosta uuteen asuntovaunuun
Harmi että otit sen noin.. Olen ollut siinä uskossa että tunnet molemmat laitteet ja siitäkös sitten innostuin että eikös se sama ole myös tuossa applen laitteessa mutta et vaan siitä maininnut.Kyllä minä tunnen i-laitteita ihan hyvin. Vakiona niissä ei ole mitään offline karttaohjelmaa ja on mahdottomuus testata kaikki ilmaisohjelmat mitä eri laitteisiin saa. Eikä kaikkien ilmaisohjelmien tasosta tiedä, alkaa jotain suosittelemaan ja menee metsään niin että rymisee. Voihan siellä esim karttaohjelmassa tosi **skat kartat. Tuskin ilmaisohjelmilla on resursseja taloudellisesti hankkia uusimmat, kartantekijäfirmat tuppaavat rahastaa niistä tuotoksistaan. Tuleekos tuo nicki ? innostun heti aina aplesta ![]() Onnea uudesta vaunusta
Kaikki muu mitä tähän voisin kirjottaa, onkin sitten jo täysin painokelvotonta!! Nyt on mitta kyllä niin täysi ![]() No, talkoissa tänäänkin. Tehtiin elokuva/musiikkihuoneeseen
kaksoisseinät. Hidasta on tuo rakentaminen ja minäkin vain kevyissä hommissa pystyn auttamaan. Pyörimpä jaloissa kuitenkin, ja pidin seuraa tuolle lapsen lapselle. Tuleekos tuo nicki ? innostun heti aina aplesta Tuo oli muuten ihan oikeasti hyvä ja hienosti oivallettu ja nykyisin voisin jopa noin sanoakin. ![]() Harmi vaan kun olen ennättänyt sanoa infon puolella tuon nikkini olleen esikoisen lempihahmo nallepuhissa ja olen aivan varma että joku tuonkin muistaa niin en voi enää tuota sun käyttämää, sinällään hyvin oivallettua lyhennystä enää käyttää, se on totta että olen nykyisin täysin applemaailmaan kietoutunut, seuraavaksi läppäriksi tulee kyllä Macci. Tänään kannettu as-autosta tyhjennetyt tavarat varastosta uuteen asuntovaunuunVeitkö kahteen kertaan ![]() Onnea uudelle kulkimelle.
Veitkö kahteen kertaanEn vienyt tuo vaihdossa tullut hobby vm 05 odotti vaihtoa viikon tyhjänä En mää muuten , mutta kun sun viestit tulee 2x kertaa, se edellinen tuli kuten viimeinenkin
![]()
joo ilmoitaa et joku on sillä aikaa kirjoitanut jotain niin pitää lähetää uudellen ja sit näkyy olevan kaksi samaa saa poistaa jos joku osaa
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1117 1118 [1119] 1120 1121 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|