rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 9937311 kertaa)

• Vieras
  • Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #16755 : 16.03.2014 kello on 15:30 »
            Ootko ajatellu että laittasit kuntopyörän! jos muutaman vuoden polkisi 3-4krt päivisin 5-16min niin voisit jättää sydän pillerit pois.. oot sen verran vielä nuori

Ja jättää sen kaljan pois, ostaa Sodastream laitteen ja tekee omaa vissyä vedestä.

Tai mitäpä tässä aikuista miestä neuvomaan mutta silti.  Thumb

• Vieras
    « Vastaus #16756 : 16.03.2014 kello on 15:33 »
    Ja jättää sen kaljan pois, ostaa Sodastream laitteen ja tekee omaa vissyä vedestä.

Tai mitäpä tässä aikuista miestä neuvomaan mutta siltiThumb
           Hyviä neuvoja on aina hyvä jakaa, loput jää sitten kohteelle..eikä tässä millään kenkkuilulla näitä varmasti kerrota 

• Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
    Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #16757 : 16.03.2014 kello on 15:36 »
            Ootko ajatellu että laittasit kuntopyörän! jos muutaman vuoden polkisi 3-4krt päivisin 5-16min niin voisit jättää sydän pillerit pois.. oot sen verran vielä nuori
    Yritin jo jättää lääkkeet pois,niin ei ollut kiinnostunut sydän lääkäri 30V tehnyt tätä hommaa..

• Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    « Vastaus #16758 : 16.03.2014 kello on 15:38 »
           Hyviä neuvoja on aina hyvä jakaa, loput jää sitten kohteelle..eikä tässä millään kenkkuilulla näitä varmasti kerrota
    Hyviä neuvoja Thumb Enkä loukkaannu ;)

• Vieras
    « Vastaus #16759 : 16.03.2014 kello on 15:39 »
    Yritin jo jättää lääkkeet pois,niin ei ollut kiinnostunut sydän lääkäri 30V tehnyt tätä hommaa..
         mitä sanoi lääkäri? 

• Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    « Vastaus #16760 : 16.03.2014 kello on 15:40 »

Tai mitäpä tässä aikuista miestä neuvomaan mutta silti.  Thumb
    Hyvä neuvo Thumb

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 06:39
    • Autossa on pyörät
    « Vastaus #16761 : 16.03.2014 kello on 15:43 »
    Eikös noin toimi KAIKKIEN nykyaikaisten tablettien navit...meinaan että alkaa turhaa olla tuo sanominen "toimii ilman nettiyhteyttä"

Eli sanomattakin lie selvää....noin toimii myös iPadeissa, ainakin ilmaisessa GPS COPILOT:ssa, kuka sitä nyt iPadeissa maksullisia ohjelmia käyttää jos ilmaisiakin ja oikeasti hyviä naviohjelmia on tarjolla.

Ja oikeasti, sinähän ammattilaisena tiesit jo tuon, unohdit vaan mainita että noin ne KAIKKI tabletit toimivat, jos olen väärässä niin kerro niin sitten sekä minä että muut orgilaiset tiedämme jos asia ei noin olekkaan.
    En ole perinpohjin tutustunut eri tabletteihin, tässä se toimii ilman lisäohjelmia tms. Ihan luonnostaan , valitan että aiheutti taas maniaa....
    Mahdollisesti nuo kartat on parempia ja ajankohtaisempia , ohjelmassa minkä kartat voi päivitellä kokoaika, ilmaiseksi (korostaa piti kuten sinunkin)  :-*

• Vieras
    « Vastaus #16762 : 16.03.2014 kello on 16:08 »
    En ole perinpohjin tutustunut eri tabletteihin, tässä se toimii ilman lisäohjelmia...

Ok, luulin että myyt myös Appleja...no nyt selvisi sekin. Niin, näissähän ei alunperin ole kovin paljoa sisällä näitä sovelluksia vaan käyttäjät itse asentelevat niitä ilmaiseksi AppStorelta.

Täällä savossa olen kuullut tutulta myyjältä että JOS myyjä saisi päättää niin mieluummin hän möisi esim. Lumiaa kuin iPhonea koska Lumiassa myyntikate on parempi, liekkö noin myös siellä etelässä ?

Eli myyjän ei kannata edes asiakkaalle näyttää Applen laitteita vaan tarjota jotain muuta mutta ongelmana on kuulemma se että se joka haluaa Applen laitteen niin turhaa edes muuta tarjota, noin täällä sisä-Suomessa.

• Vieras
    « Vastaus #16763 : 16.03.2014 kello on 16:22 »
    Hyvä neuvo Thumb

En tiedä tuosta neuvosta onko se hyvä vai ei mutta meillä menee niitä kaasupulloja pari kuukaudessa eli valmista vissyjuomaa tulee juotua sellaiset 100 litraa joka maksaa 20 euroa... Onhan siihen niitä maku-uutteitakin mutta pelkkää vettä vaan...Se laitehan maksoi karvalakkimallina viime kesänä 29 euroa joten lienee laitekin maksanut jo itsensä.

Halpaa ja terveellistä, meinaan se vesi, tiedä sitten siitä hiilihaposta.. ;D

• Kalustoon kuuluva
    • Autossa on pyörät
    « Vastaus #16764 : 16.03.2014 kello on 16:38 »
    Ok, luulin että myyt myös Appleja...no nyt selvisi sekin. Niin, näissähän ei alunperin ole kovin paljoa sisällä näitä sovelluksia vaan käyttäjät itse asentelevat niitä ilmaiseksi AppStorelta.

Täällä savossa olen kuullut tutulta myyjältä että JOS myyjä saisi päättää niin mieluummin hän möisi esim. Lumiaa kuin iPhonea koska Lumiassa myyntikate on parempi, liekkö noin myös siellä etelässä ?

Eli myyjän ei kannata edes asiakkaalle näyttää Applen laitteita vaan tarjota jotain muuta mutta ongelmana on kuulemma se että se joka haluaa Applen laitteen niin turhaa edes muuta tarjota, noin täällä sisä-Suomessa.
    Meinaatko että minun täytyy kaikilla myytävillä laitteilla lähteä autonkanssa tutustumaan minkälaiset karttaohjelmat niissä on , etsiä sinne maksuttomia lisäojelmia ja sitten lisätä argumentteihin. Luulisin että suurimmassa osassa ostajat tietää mitä ne hakee, vai onko Omena puolella niin , että ihan sama mitä sisällä on, uskotaan mitä myyjä kertoo. Myyjien katteista en tiedä mitään. Mutta i-tuotteilla on kyllä valmistajan kate% ihan häikäisevä. Ei muuten myydyillä xxx-kappalemäärällä voi tehdä xxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxx miljoonaa tulosta.

• Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    « Vastaus #16765 : 16.03.2014 kello on 16:43 »
    En tiedä tuosta neuvosta onko se hyvä vai ei mutta meillä menee niitä kaasupulloja pari kuukaudessa eli valmista vissyjuomaa tulee juotua sellaiset 100 litraa joka maksaa 20 euroa... Onhan siihen niitä maku-uutteitakin mutta pelkkää vettä vaan...Se laitehan maksoi karvalakkimallina viime kesänä 29 euroa joten lienee laitekin maksanut jo itsensä.

Halpaa ja terveellistä, meinaan se vesi, tiedä sitten siitä hiilihaposta.. ;D
    Hyvää on on tullut maistettua ;)

• Vieras
    « Vastaus #16766 : 16.03.2014 kello on 16:44 »
    ihan sama mitä sisällä on, uskotaan mitä myyjä kertoo

Kyllä mulla on tapana uskoa myyjään, ainakin niissä tuotteissa mistä mulla ei ole mitään kokemusta.

Tuttu myyjä sanoi myös sen että aika herkästi vertailevat noita laitteita kollegoiden kesken.

• Kalustoon kuuluva
    • Autossa on pyörät
    « Vastaus #16767 : 16.03.2014 kello on 16:45 »
    Semmoistahan se on, varmaan on naapurit kateellisempia kun on kalliimpi kainalossa. Eikös siellä Savossa ollut näin tapa  ::)

• Vieras
    « Vastaus #16768 : 16.03.2014 kello on 17:03 »
    Eikös siellä Savossa ollut näin tapa  ::)

En oikein ymmärrä mihin lauseeseeni tuon kommentin nyt oikein tarkoitit...täytyyp ä vielä lainata oma kommenttini..
    Kyllä mulla on tapana uskoa myyjään, ainakin niissä tuotteissa mistä mulla ei ole mitään kokemusta.

Tuttu myyjä sanoi myös sen että aika herkästi vertailevat noita laitteita kollegoiden kesken.

Vastasit sitten näin...
    Semmoistahan se on, varmaan on naapurit kateellisempia kun on kalliimpi kainalossa. Eikös siellä Savossa ollut näin tapa  ::)

Pitäisikö tuon olla jotenkin hauskaa ?  :-\

Kateushan on kansantauti, ei se täällä savossa ole sen kummempaa.

Et sitten muuta kommenttia keksinyt niin piti kateus ja savo-kortti ottaa käyttöön ?

Eihän noin karavaanarikaveri käyttäydy, eihän ?

• Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:44
    « Vastaus #16769 : 16.03.2014 kello on 17:12 »

Minä en ainakaan ostaisi mitää miehittäjävaltion tuottamia laitteita...   >:D