Onneksi olkoon meiltäkin 
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1113 1114 [1115] 1116 1117 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Onneksi olkoon meiltäkin
Tervetuloa aikuisten joukkoon Rölli.
Olutta juotu Tätä on liikkeellä Täältäkin onnittelut Röllille
Saavuttu vaihteeks vaunulle ja pelattu Monopolia. Mein eskarilainen voitti ihan kirkkaasti koko porukan vaikkei osaa laskea saati lukea.. Yli 51500 markkaa sai koottua. Neiti10-v tuli kakkseksi noin 37800, minä kolmas 37400 ja 13-v esikoinen 37200.. Isäntä hävis... Just kotiuduttu eokuvista, käytiin katsomasta Need For Speed.. jo olikin vauhtia ja veekasin saundia.
Olipa sitten aika hieno tunnelma laittaa Toyotan Atkinsonin kierrolla oleva hybridi nelonen tulille, oi sitä saundia. ![]() Ja onnea Röllille, olen samassa juhlatunnelmassa kymmenen vuoden ja neljän kuukauden päästä. ![]() Onnea onnea monta tuhatta kiloa ja kaikkea hyvää teini-iän taakse jättäneelle miehenalulle!
![]() t migel Siis Röllille nää onnittelut ja tietty kaikille muillekkin jos on tollaiset trippimittarinollau kset käsillä!!! :DTake care!Huomenta vaan! Näin aamuvuoroviikolla Nukkumatille kävi ajatusvirhe; se kuvitteli, että me ollaan siirrytty kuusipäiväiseen viikkoon ja mokoma sininuttu lähti litomaan neljältä. Mitäs sitä sitten enää sängyssä pyörimään. Istuin pihalla kahvilla ja tupakalla kuuntelemassa, miten toinen aamuvirkku eli mustarastas aloitti ihanan huilukonserttinsa
Lunta sataa. Ei sitä vielä ole paljoa tullut. Saa nähdä, miten keli kehittyy ![]() Saattaa tulla melko pitkä päivä. En vaan illalla pysynyt hereillä niin, että unta olis riittänyt aamuun asti. Päivän ohjelmassa lakanapyykkiä, mutta sen aloittamisessa on pieni ongelma... Pasi makaa niiden lakanoiden seassa ![]() Hienolta näyttää auringon nousu junan ikkunasta.
Seuraavaana Oulu ja sittenntien päälle ![]() Päivän ohjelmassa lakanapyykkiä, mutta sen aloittamisessa on pieni ongelma... Pasi makaa niiden lakanoiden seassaPasi sekaan vaan. Pasi sekaan vaan. Viiden kilon kone; ei mahdu!! ![]() No nyt se on jo lähtenyt töihin ja mä lopetin touhukkaan puuhailun, jota olen tässä muutaman tunnin harrastanut. Lakanat pyörii koneessa. Ja reipas emäntä löhöää sohvalla ipadin kanssa. Oon kyllä aamuneljän jälkeen kerinnyt kaikki mahdolliset palstat ja lehdet lukea läpi. Kirjoittakaa lisää luettavaa?
Eip viel oo kerenny ku aamupalan kaffen tääl autoss kotipihall nauttimaan.. o se vaa nii kotonen ja hyvä tääl autoss nukkuu.. kämppä jätettiin vieraille... Ja iso kiitos kaikille muistaneille..
tänään on vähän pakattu ja kohta lähetään tökkää vaunu perään ja kohti messilää ja ekaa reissua oman vaunun kanssa. Tätä on ooteltu tovi
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1113 1114 [1115] 1116 1117 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|