Hirveä päivä. Ja mä olen nauttinut koko rahan edestä!

Herätys 4.10. Kahvia, tupakkaa. Töihin puoli kuuteen.
Porukasta 4/9 on lomalla, pekkasilla tai saikulla.
Aamusta pari rauhallista tuntia aikaa keskittyä työvuorolistoihin. Pitkä loma painaa päälle ja pitäis saada naputettua juhannukseen asti vuorot.
Sitten se työtilanne taas levis käsiin. Ei tarvinnut taukoja pitää, kun yhtäkkiä oli hirveä kiire ja kaksi puhelinta soi. Sain just tilanteen hallintaan (eli A4:lle kirjoitettuna siistillä käsialalla) ennen iltavuoron tuloa. Jäin sitten vielä 60-v kakkukahveille eli päivälle tuli pituutta 9 tuntia.
Aamulla neljältä oli miinus kaksi astetta ja toppahousut ja Kuoma-saappaat tuntui hyvältä idealta. Iltapäivällä auringonpaisteesta nauttiva auto oli melkoisen lämmin. Kukaan ei varmaan enää väitä, ettei Suomessa tarvita ilmastointia?

Kävin Lidlissä hankintamatkalla (ananas-limua ja ykkösolutta) ja tein samalla viikonlopun isot ostokset. Oman Alepan rempan jälkeiset avajaiset on huomenna, mutta siellä saattaa olla melkoinen hässäkkä... Käyn kyllä katsomassa! Mutta nyt ei ole pakko ostaa mitään.

Kotiin. Olis tehnyt mieli vaan huilata ja surffata netissä ja odottaa, että Pasi tulee töistä tekemään ruokaa. Olin kuitenkin saanut idean ja innostuin kyökkihommista. Olikin kiva jättää Pasille sitten vain ranskalaisten paistaminen ja käydä suihkussa.
Nyt on maha täynnä, eväät helposti mukaan otettavissa, aamun pikakahvit ladattu ja lupa mennä nukkumaan!