Aamulla herätys 4.10. Olis kyllä nukuttanutkin...
Eilen pesukoneessa pyöräytetty auto oli korviaan myöten jäässä, eikä webasto lähtenyt päälle, vaikka naftaa oli 1/4 tankkia. Johtuuko siitä, että auto "kallellaan" pihassa? En tiedä, mutta hiukan himmensi.
Töissä kiirusta. Meidän pienestä porukasta 1 talvilomalla ja 2 saikulla. Tänään mentiin siis vajaalla miehityksellä. Huomenna helpompi tilanne, mutta toisen konkarin kanssa leikiteltiin ajatuksella, että jaksettaisiinko me vanhat vetää tuo fyysisesti kevyt vuoro 12 tuntia per nokka torstaina. Mulle se tarkoittaisi 02-14. Täytyy katsoa huomenna tilanne.
Tankkasin naftaa 1,499€/litra. En edes muista, koska olen viimeksi maksanut noin järjettömän hinnan Hyrylän A24:llä.

Postilaatikossa odotti kiinteistöverolaput
. Onhan se kiva, että varoittavat ajoissa, että alahan kerätä rahaa, mutta kun eräpäivät on syyskuussa ja marraskuussa, niin muutamankin kerran on paperit hautautuneet niin syvälle johonkin hallitsemattoman kaaoksen sekaan, että olen unohtanut maksaa. No, kun avaan oikean koneen seuraavan kerran, naputan ne valmiiksi. Periaatteessa olis ihan hyvä maksaa niistä osa vaikka heti pois. Äääh.... Keksisin kyllä kivampaakin käyttöä rahoille!
Nyt koitan pysytellä hereillä. Sänkyyn päin ei siis saa edes katsoa. Jos virittelis iltaruoan puolivalmiiksi ja kävisi suihkussa.