rekisteriseloste

Tiedote rekisteröitymisestä

Jos et ole saanut vahvistusviestiä rekisteröitymisestä si, tarkista roskapostikansiosi. Tämä erityisesti hotmail ja gmail sähköpostin käyttäjille.

Kirjoittaja Aihe: Mitäs tänään tehty?  (Luettu 9933258 kertaa)

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:28.03.2025 kello on 12:31
  • 1299XX
Vs: Mitäs tänään tehty?
« Vastaus #16605 : 9.03.2014 kello on 18:50 »
Sitten siivoomaan seuraavaksi minun kellari 120 neliöö ja täynnä romua. ;D

Sitä ei lainkaan tiedä miten tarpeellisia nekin kaikki "romut" ovat  ;D

• LämmitinGuru
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:37
« Vastaus #16606 : 9.03.2014 kello on 19:05 »
Sitä ei lainkaan tiedä miten tarpeellisia nekin kaikki "romut" ovat  ;D

Toi oli tosi positiivinen vastaus. Thumb

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 5.10.2025 kello on 10:42
  • Pirkanmaa, Sastamala, wanhaa Suur-Sastamalaa
« Vastaus #16607 : 9.03.2014 kello on 19:26 »
Tänäänkin tehty polttopuita sen verran kun päivässä kuluu ;D

• Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:37
  • Epsoo
« Vastaus #16608 : 9.03.2014 kello on 21:16 »
Tänään käyty siivoamassa autotallia (reilu 40m2 ja tavaraa täys + yksi ooppeli), todettu aika toivottomaksi urakaksi ::)

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 8.05.2024 kello on 21:12
« Vastaus #16609 : 9.03.2014 kello on 21:20 »
pakattu,huomenna kohti Sappeeta ja rinteeseen

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:46
  • Savo
« Vastaus #16610 : 9.03.2014 kello on 21:27 »
Opetellut kävelemään ilma keppejä. Onneksi on vielä ainakin viikko ennen töitten alkua. ;) On se uskomatonta kuinka kolmen viikon aikana lihakset häviää kun ei niitä käytä.. Thumbd

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:19.11.2025 kello on 07:59
  • Kellos Chevyjä , Matkaaja 460 ja TEVE-CHEVY
« Vastaus #16611 : 10.03.2014 kello on 14:37 »
Kävelty pihass ees takasi menees roska palatess metalliromu välill työkalu tai sitten tarve rauta... on se kauheeta hommaa toi siivoominen, va iteppähä oon sotkenu... ja kaatopaikallakaan eivät hyväksy mun pihansiivous roskia puutarha jätteeks , eiks ne ymmärrä ett on erillaisia puutarhoja..

Ny iso tuopillinen simaa.. hyvää on ja panee laulattaan, vaikkaki liian makeeta mun makuun ,mutt ensviikonlopun vieraille sitä teenni...

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:02
  • viva la France
« Vastaus #16612 : 10.03.2014 kello on 14:41 »
Ajeltu ruohonleikkurilla pihanurmikko lyhyeksi. Tutkittu kirsikka puiden silmut ja todettu että isompi kukkii ehkä ensin viikon alussa ja pienempi parin viikon sisään.

• Kaikkien kaveri Sr.
« Vastaus #16613 : 10.03.2014 kello on 14:46 »
Hups, olipa tymäkkää simaa, aika petollista.. tätä o hyvä tarjota täytekakun särpimeksi..
nii niille jotka ei tiiä ni oon toistasattaa kilonen juoppo ja must yks lasilinnen tekkee tehtäväsä ni täytyy ollaa hyvvää.. olin kyll laskenevinani ett ois vaa kuus rosentttista mutt.. sattuuha biit virheit.... epäilen ny semmosta... onse hyvä ett töihi vast 7.4 ni kerkee selvitä

• Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:02
  • viva la France
« Vastaus #16614 : 10.03.2014 kello on 15:03 »
Hups, olipa tymäkkää simaa, aika petollista.. tätä o hyvä tarjota täytekakun särpimeksi..
nii niille jotka ei tiiä ni oon toistasattaa kilonen juoppo ja must yks lasilinnen tekkee tehtäväsä ni täytyy ollaa hyvvää.. olin kyll laskenevinani ett ois vaa kuus rosentttista mutt.. sattuuha biit virheit.... epäilen ny semmosta... onse hyvä ett töihi vast 7.4 ni kerkee selvitä

No pittää olla hyvät kuohut jos yheksäs minuutissa kuohahtaa ylös jo ;)

• Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 16:19
« Vastaus #16615 : 10.03.2014 kello on 15:06 »
Opetellut kävelemään ilma keppejä. Onneksi on vielä ainakin viikko ennen töitten alkua. ;) On se uskomatonta kuinka kolmen viikon aikana lihakset häviää kun ei niitä käytä.. Thumbd
Huomasin saman kun olin puoltoista kuukautta sängyn pohjalla.

• Kaikkien kaveri Sr.
« Vastaus #16616 : 10.03.2014 kello on 15:18 »
No pittää olla hyvät kuohut jos yheksäs minuutissa kuohahtaa ylös jo ;)
sopiva jano päällä ni meni toi tuoppi muutamalla huikall.. piti ottaa toine vähä rauhallisemmin jos viell lähtis tonne pihalle siivoilee ettei mee iha juopotteluksi..

• Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla: 9.01.2026 kello on 23:40
« Vastaus #16617 : 10.03.2014 kello on 15:47 »
Sitten siivoomaan seuraavaksi minun kellari 120 neliöö ja täynnä romua. ;D

Juu ei kiitos. Hyvä kun saa omatkin raahattua kaatopaikalle. Vaikea edelleen uskoa kuinka paljon varastossakin on taas tilaa. Mahtuu vaikka tanssimaan kun taas viikko sitten sai katsoa mihin astuu ettei nenälleen kupsahda  :)

• Karavaanari
  • Viimeksi paikalla: 5.07.2024 kello on 22:50
  • Omasta mielestä oikeen mukava mies
    • Urheilua aktiiveille
« Vastaus #16618 : 11.03.2014 kello on 01:06 »
Muutama päivä sitten aloitettu kaatopaikkakuorma on valmis kuljetettavaksi huomenna L&T:n hoiviin. Kyllä on hyvä mieli kun varasto on siistinä ja työkalut järjestyksessä.

Täällä on hieman vastaava "projekti" meneillään. Edennyt jo suunnitteluvaihetta edemmäs ::) eli pikku hankintoja on tehty ja romua alettu roudaamaan pois tallista/varastosta. Seinät ja katto saa maalipinnan. Kattoon tulee tallin puolelle kaksinkertainen määrä valaisimia entiseen nähden, joka oli jo kaksinkertainen alkuperäiseen nähden!
Kaikki tallin puolelle jäävä kama laatikoihin, joita ostin jo parikymmentä. Mitään "varastoitavaa" ei talliin jää, ainoastaan harrastevälineiden varaosat jne. Sekä tietty työkalut. Periaatteena, että jos ei jotain joka vuosi käytetä, se siirretään pois tallista. Joko romulavalle, tai varastoon.
Tallista on tavoitteena saada käytännöllinen ja Miellyttävä paikka touhuilla ja harrastaa.

Siellä kun majailee yksi auto vakituiseen, puolikymmentä pyörää ja hyllykkö & työpöytä. Sekä yksi pyörä marraskuulta huhtikuuhun harjoitusvastuksess a kiinni aina käyttövalmiina.

Vaikka homma on vasta alkutekijöissä, eikä lähtökohtakaan mikään toivoton ollut, niin nyt jo huomaa selkeästi miten järjestys vaikuttaa tunnelmaan. Hyllykkö alkaa olla selkeä. Kaikki näkösällä oleva on laatikoissa joiden päädyssä lukee mitä siellä on. Tavoite siis on ettei mitään jää lattialle, eikä hyllyjen päälle irtaallaan, vaan kaikelle ois selkeä paikka. Ja sellaiset jutut joita ei ole viiteen vuoteen kaiveltu näkösille, joutuu arviointiin. Tietysti mitään arvokkaita varaosia esimerkiksi ei hävitetä vaikkei niitä ole tarvittu. Mutta sellainen sälä jolle ei ole selvää ja varmaa käyttötarkoitusta -> pois. Kierrätykseen ja jätteeksi. Saapa nähdä montako kuomukärryllistä lähtee...

• Vieras
  • Vs: Mitäs tänään tehty?
    « Vastaus #16619 : 11.03.2014 kello on 10:39 »
    Kevättä ilmassa, kun romu vaihtaa paikkaa.
    Mulla myös menossa teknisen tilan mylläys.
    Kasa kaatopaikalle menevistä kasvaa vielä, kunhan pääsen ulkovaraston kimppuun.

Teknisessä tilassa mullakin kaikki rojut siirtyy laatikoihin, kaapelit letkutelineisiin, yms., eikä irtotavaroita jää seilaamaan.
    Tänään täytyy käydä hakemassa lisää laatikoita. Olen speksannut vuosia sitten laatikkomallinkin, mitä ainoastaan hankin, niin on sitten kaikki samanlaisia. Käytän Ikean Samla-lodjuja. Ne on ollut ihan päteviä varastolaatikoina tallissa että vintillä ja vaatehuoneen vaatelaatikoina.
    Pari eri kokoa on kattanut tarvittavat koot.
    Vanhat muuttolaatikot on saaneet paikkansa ulkovarastosta.

Ja tänään tehty...töitä...tai surffattu täällä  ;)