Oon koettanu ehtiä uutta elämänkumppania. Ei ole tullut vielä vastaan koiralenkillä.Älä lannistu!! jutteleen vaan jos sopiva tulee vastaan.... yrittänyttä ei laiteta
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1089 1090 [1091] 1092 1093 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Oon koettanu ehtiä uutta elämänkumppania. Ei ole tullut vielä vastaan koiralenkillä.Älä lannistu!! jutteleen vaan jos sopiva tulee vastaan.... yrittänyttä ei laiteta Paras mennä vaikka koiranäyttelyyn- enemmistö naispuolisia!
Sent from my iPhone using Tapatalk Aamusella joutusin ensin suorittamaan, sitten kahvin keittoon. Päiväsellä noin viiden kilometrin kävely 'lyytin' kaa. Safkan duunaaminen ja sohvalla löhöily. Pientä yritystä romukaapin järjestelyyn. Englanninkielisen käyttöohjeen ymmärryksen yritystä, parit heitot tänne ja tiskikonerumba. Siinä se.
Paras mennä vaikka koiranäyttelyyn- enemmistö naispuolisia!Voi vain olla oudon näköistä kun yx seuraa taluttajia, toiset talutettavia ![]() Voi vain olla oudon näköistä kun yx seuraa taluttajia, toiset talutettavia Enossa koiranäyttely 8-9.3.2014 olen siellä talkoissa kaksi päivää. On sellainen vilinä ettei kerkeä paljon juttelemaan, mutta iloinen mieli ja kun kehuu koiraa niin omistajakin alkaa puheliaaksi Koira on jo ulkoilutettu aamulla sekä uuni lämmitetty, seuraavaksi ruuan laittoon. Paras mennä vaikka koiranäyttelyyn- enemmistö naispuolisia! Tuota näyttelyhössötystä nyt ei kukaan kovin kauaa kestäisi, vai meinaatko, että siellä olisi tervehenkisiäkin naisia, jotka voisivat siirtyä fiksumpiin harrastuksiin? Tuota näyttelyhössötystä nyt ei kukaan kovin kauaa kestäisi, vai meinaatko, että siellä olisi tervehenkisiäkin naisia, jotka voisivat siirtyä fiksumpiin harrastuksiin? Itselläkin on koira jota olen käyttänyt näyttelyissä. Pitää vain nukkua vähemmän niin kerkeää useampaan paikkaan ja harrastuksiin Ei mitään järkevää
sais ruveta työt jatkumaan, rupee käymään tosissaan hermoille tää joutenolo.
Katsellut, kun ilmastointihuoltomi ehet tekivät töitä. Olikin jo aika putsata ja huoltaa laitteisto.
Itselläkin on koira jota olen käyttänyt näyttelyissä. Pitää vain nukkua vähemmän niin kerkeää useampaan paikkaan ja harrastuksiin Se vaan tuo näyttelytouhu on pahinta mitä koirille voi tehdä. 'Jalostetaan' eläimet muotopuoliksi ja sairaiksi. ![]() Loman jälkeen, eka päivä röitä, vai mitä ne nyt oli
![]() Paras mennä vaikka koiranäyttelyyn- enemmistö naispuolisia!Näyttelyissä ne hihnan kaksjalkasessa päässä olevat tuntuu olevan huomattavasti stressaantuneita, kuin siellä hihnan nelivetopäässä, niin voi olla kontaktin teko hankalaa ![]() Ja tänään purettu pesukoneen luukun huulitiiviste ja putsattu se. sen jälkeen soitettu kaveri paikalle purkamaan pesukone ja asentamaan se tiiviste takaisin paikoilleen ![]() Se vaan tuo näyttelytouhu on pahinta mitä koirille voi tehdä. 'Jalostetaan' eläimet muotopuoliksi ja sairaiksi. Rotuvalintakysymys. Ei voi yleistää... Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1089 1090 [1091] 1092 1093 ... 5009 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|