Tie39mldo j+24näazxx prk. Ei ihme jos näppäilee mitä sattuu. Kolmas yö menny valvoessa. Ens yön jälkeen helepottaa.
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1078 1079 [1080] 1081 1082 ... 5003 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Tie39mldo j+24näazxx prk. Ei ihme jos näppäilee mitä sattuu. Kolmas yö menny valvoessa. Ens yön jälkeen helepottaa.
Herätty taas ennen kellon soittoa. Näköjään näihin aamuherätyksiin tottuu tässä viikon varrella. Mutta yöt on kyllä levottomia, kun tietää, että pitää nousta aikaisin. Puolesta yöstä asti olen tunnin välein katsonut kelloa. jos jotain hyvää tuossa on niin se ,että keuhkot kiittää nyt olis hyvä sauma vaikka lopettaa kokonaan 5 v ilman röökiä tekee keuhkoille saman kuin ei olis polttanut laisinkaan tai oliks se 10v...en nyt muista mutta makuaiti ja hajuaisti muuttu jo melekin heti kun on lopettanut ja moni sairaus alttius poistuu jotta kaikin puolin on vain hyväkis kessuttomuus mutta sorry en halua paasata jot jokainen tekee kropallaan just mitä tykkää ... Illalla voisi hieman juhlistaa,minulla tuli 1,5 vuotta täyteen ilman tupakkaa joku aika sitten.
Onnistui todella helposti sähkötupakan avulla,olen hommannut laitteet myös viidelle kaverille ja kaikki ovat lopettaneet niiden avulla tupakoinnin,loistava keksintö Kaikki nicorette höpötykset tuli kokeiltua vailla menestystä aikaisemmin. Olo on loistava,rahaa säästyy,ei haise vaatteet ja ei tarvitse kärvistellä pihalla tupakalla vaan voi höyrytellä vaikka leffaa katsoessa sohvalla ilman hajuhaittoja. Sen 5€ joka minulla keskimäärin meni päivässä tupakkaan kun rupeaa laittamaan joka päivä sivuun pääsee melko pian vaununpäivitykseen Laitoin kinkun uunin,eilen tehtiin karjalanpaisti. Huomenna paistetaan lanttu ,porkkana ja imelletty laatikot.laitoin myös paljun täyttymään taitaa siihenkin kolmisen tuntia mennä ennenkuin on täynnä
Sent from my iPad using Tapatalk Täytetty matkamökin kaasu-, diesel-, vesi- ja ruokasäiliöt. Nafta oli 129,2 euro senttiä litra, kaasu 63,9 senttiä litra, vesi tuli omasta hanasta ja sen verran on kauan aikaa vesilaskun tulosta ettei kuutio hintaa muista, jääkaapin täyttö juomineen( 8 olutta, 6 radler pulloa,loota oikeaa cokista sekä 6 zeroa) ja tämän iltaisine purasu tarpein 67 euroa tasan.
Nyt sitten polttelen jäitä, vähän huonosti palaa. Ja Arskalle hyvää joulu ateriaa siellä paljussa. ![]()
Haettu pajalta kulkimen sisätikkaat, ny o tukevat vaik ei niin kovin kauniit....no eip korjuukaa ollu kallis 20€
Perheemme Renua piti korjata ja varasimme paikallisesta pikkupajasta ajan tälle aamulle.....no ooteltiin liki 8:30 ei ketään tullu ko. firmaan (eivätkä vastanneet ees matkapuhelimeensa) ja soitto Mekonomille ja saatiin Renu sinne työn alle, vaimo soitti just että Renun vois hakia pois...no Renu menee huomenna leimalle Oi kiitos,saas nähdä tuleeko pukki huomenna käymään. Poika tuli rauhanturvahommista lomille ja toivoi saavansa kinkkua ym.herkkua,Kun oli joulun kiinni siellä jossain. Sent from my iPad using Tapatalk Laitoin kinkun uunin,eilen tehtiin karjalanpaisti. Huomenna paistetaan lanttu ,porkkana ja imelletty laatikot.laitoin myös paljun täyttymään taitaa siihenkin kolmisen tuntia mennä ennenkuin on täynnä ihan kaks kertaa katsoin milloin tuon olit kirjottanut ![]() mutta hauskaa " joulua " ja hyvää ruokahalua ! Illalla voisi hieman juhlistaa,minulla tuli 1,5 vuotta täyteen ilman tupakkaa joku aika sitten. ihan hitooksiin onnea Illalla voisi hieman juhlistaa,minulla tuli 1,5 vuotta täyteen ilman tupakkaa joku aika sitten.Just laitoin sähkö tupakka härvelin lataukseen Just laitoin sähkö tupakka härvelin lataukseen hienoa Ripa ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1078 1079 [1080] 1081 1082 ... 5003 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|