piimää ku juo ni tietää tulleensa vanhaksi,ketkä nuoret juo piimää,en tiedä yhtäkään 
juu meiäm koira tykkää piimästä,eli koirille piimää

juu meiäm koira tykkää piimästä,eli koirille piimää
|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1042 1043 [1044] 1045 1046 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
piimää ku juo ni tietää tulleensa vanhaksi,ketkä nuoret juo piimää,en tiedä yhtäkään
![]() juu meiäm koira tykkää piimästä,eli koirille piimää
Koiranruuan sekaan loput jos ei maistu. Tekee ihan hyvää sillekin. Aikoinaan kun meillä oli salukeja, niin niiden "iltapala" oli kupillinen piimää. Tuolla euroopassa käydessä oli ihan pientä ongelmaa saada sitä. Kyllä niille jotain tarjottiin tilalle, en vaan muista mitä! Eivät oikein osanneet käydä nukkumaan ilman iltapiimää. piimää ku juo ni tietää tulleensa vanhaksi,ketkä nuoret juo piimää,en tiedä yhtäkään Mies on 30 ja risata, poika täyttää 13 ja kuopus 7.. Kaik ovat piimän suuria ystäviä ![]() Meilläkin likka on piimän ystävä, rasvattoman sellaisen
![]() noh tietty on aina poikkeuksiakin Ja "ilkeenä" hoitotätinä oon yhden hoitolapsenkin opettanut juomaan piimää, täyttää kohta 3.. Mä tiedän itse asiassa aika montakin pientä jotka juo piimää ja sit esim mun parikymppinen sisko juo piimää.. Onhan näitä tässä lähipiirissä vaikka kuinka monta.. uuh kertokaa millä kuritoimenpiteellä ootte saanut ne juomaan piimää, "jos et juo pimää et saa karkkia"
uuh kertokaa millä kuritoimenpiteellä ootte saanut ne juomaan piimää, "jos et juo pimää et saa karkkia" 10kk ikäsestä opettanut omat kaksi, keskimmäisen kohdalla unohdin ja se neiti ei piimään koske. Hoitolapsi oli 1v2kk kun tuli hoitoon ja lykkäsin vaan mukin eteen. ![]() uuh kertokaa millä kuritoimenpiteellä ootte saanut ne juomaan piimää, "jos et juo pimää et saa karkkia" Ei oo löytynyt. Kohta 50v enkä viellä maistanut pilalle mennyttä maitoa, samoin jugurtti,viili rahka. Juodaan maito maitona ja pilalle mennyt kaadetaan viemäriin. Alde napsautetaan tulille ja fiiu liekaan jos vaikka iltapäivällä innostuisi kuvausreissulle
Juodaan maito maitona Sehän on lasten ja vasikoitten juomaa... Kohta 50v enkä viellä maistanut pilalle mennyttä maitoa, samoin jugurtti,viili rahka. Juodaan maito maitona ja pilalle mennyt kaadetaan viemäriin.Kohta 60 ja sama juttu paitsi. Kerran lapsena maistoin piimää ja oksensin saman tien. Kärsinyt joka vuotisesta ongelmasta, mopokuumeesta. Nettimotoa tulee selattua liikaa. Vuosi mopottomana vaan pahentaa tilaa....
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 1042 1043 [1044] 1045 1046 ... 5001 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|