|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 559 560 [561] 562 563 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
![]() ![]() Nyt imuroimaan vania kun lämpötila alkaa olla kohillaan!! t migel Haettu koirille raakaravintoa Salosta ja pikku Maini mukana valitsemassa herkkuja ensi kertaa elämässään täysivaltaisena raatilaisena ja niin sisäsiistinä. Kusas vasta kotipihalla meitsin esimerkin jälkeenEdelleen saat meilt -10% täysistä paketeista Maanantaina olis tilauspäivä ja torstaina tulis kamat ![]() Oliko hukassa ? Se rupee monilla miehillä oleen, ettei enää näe, mistä etsiä ja naisilla taas, etteivät muista kysyä, että kummalla kyljellä oot..? ![]() Samalla mamma käy liiterissä ja meitsi motonetissä ![]() Ite pärjään pienemmällä ![]() ![]() Tässä muutama kuva uudesta vaunustaOn se HIENO!! Kuvankin olet saannut vaihdettua ja Koffikin maistuu! ![]() On se HIENO!!Minun ja naapurin emäntä En minä ![]() Minun ja naapurin emäntäVielä kun laitat talvisuojan tuohon jääkaapin ritilään niin ei ole Koffit lämpimänä aamulla kaapissa.. ![]() Vielä kun laitat talvisuojan tuohon jääkaapin ritilään niin ei ole Koffit lämpimänä aamulla kaapissa..Pääsiäisenä laitan ei ole ollut vielä käytössä ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 559 560 [561] 562 563 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|