|
Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 544 545 [546] 547 548 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry alas
Käyty saunas ja nyt jo kovat kaulas, seuraavaksi kulkimelle sitten sen keula kohden Muuramea.....hautaj aisiin siis osanottoni ![]() jaa että mitä tehty en minä mitään , mutta toi punapää onni sitäkin enemmän nimittäis sai sitten ton talouspaperirullan aivan tuhannen **** päreiks tuonne ruokapöydän alle ![]() ja nyt meni tyytyväisenä nukkumaan huoh niin että mitäs tässä muuta ,kun alkaa siivoomaan apinan raivolla ..hitsiläien ![]() niin ja arskakin osoittaa säteillään että pölypunkit taas hyppii tasoilla aah tätä kaunista mutta säälimätöntä auringonpaistetta joka osittaa kaik pölyt armottomasti niin että rievullekkin riittää hommii
![]() Ikkunoita kittasin. On muuten vit**maista hommaa, ei meinaa työ tekijäänsä neuvoa. minusta se taas on niin helpon näköstä hommaa ![]() kun katselen meitin suvun miesten sitä tekevän se kun käy heiltä käden käänteessä mutta itse en osaa , edes lasiveistä käyttää vaikka koki,leipä,juures,hedelmä ym kotitalousveitset ovatkin hyvin tuttuja ![]() nii et kaik ei ole juuri sitä miltä näyttää helpoudessaankaan tai jottai sen olen oppinut tän eloni aikan ![]() mutta höpöttäjältä tuokin onnistuu ihan varmaan mallikkaasti sen verran olen oppinut näkemään kätesitaitoja Joten tuli tienattu miltei vkl reissun poltto-aineet . Kyllä elämä on halpaa kun sen oikein ymmärtää. ![]() Onnea Ripa uudelle vaunulle!!!Kiitos! Eihän se uusi ole,mutta käyttämätön ![]() Kiitos! Eihän se uusi ole,mutta käyttämätön Kyllä se kerran kopastu tahi yön yli käytetty on jo käytetty ![]() Turha sun Risto on enää mistään piikasesta puhua ![]() Kyllä se kerran kopastu tahi yön yli käytetty on jo käytetty En tiedä onko hyvä vai huono mutta ompahan kumminkin ![]() Löyty vielä ylimääränen lisä varuste vaunusta,nimittäin lattialämmitys sähkölä nesteen lisäksi Monesko koffi menossa.. ![]() Monesko koffi menossa.. Pari vielä ja siinä vaunussa on tupla lämmityskin. Ja kun muutama tunti lisää niin nurkka pissalla käydessä se huomaa, että vaunajakin on kaksi. ![]() Monesko koffi menossa..Toinen kaffee kuppimenossa Ja ihan tosissaan en puhu lööperiä,katsottiin sitä vielä myyjän kanssa ![]() Pari vielä ja siinä vaunussa on tupla lämmityskin. Ja kun muutama tunti lisää niin nurkka pissalla käydessä se huomaa, että vaunajakin on kaksi. ![]() Sivuja: [Edelliselle sivulle] 1 ... 544 545 [546] 547 548 ... 5014 [Seuraavalle sivulle] Siirry ylös
|