Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs tänään tehty?
Arska:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 29.09.2026 kello on 20:27 --- Aurinkopaneelien tiellä joka tapauksessa, jos sellaiset hankkisi. Taloon koko systeemin ja Hymeriin paremmat.
--- Lainaus päättyy ---
Tänään oli ensimmäinen kerta kun aurinkopaneelien puhelin myyjä totesi ettei minun kannata 2800 Kwh vuosi kulutuksella sellaisia hankkia.
megaman:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 29.09.2026 kello on 20:27 ---Pitäisi kaataa sembramännyt vierestä, kun sotkevat katon neulasilla ja muulla roskalla. Vaan ei oikein raaskisi, kun on ne 20 vuotta sitten tuonut Ooppelin tavaratilassa pihaan ja nyt ovat melkoisen kokoisia.
--- Lainaus päättyy ---
Minä toin Sonatan kontissa 4 kpl. tuijia ja ne on nyt 6-7 metriä korkeita. 😮
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 30.09.2026 kello on 01:39 ---Minä toin Sonatan kontissa 4 kpl. tuijia ja ne on nyt 6-7 metriä korkeita. 😮
--- Lainaus päättyy ---
Tuijien kanssa pitää olla tarkkana...
Mulla oli vuosikymmeniä tuijia aidan korvikkeena. Ne kasvoivat korkeiksi puiksi ja alaoksasto muuttui vain paljaaksi rungoksi. Poistin ne ja tilalle tuli uusi tuija-aita, joka leikataan 2,5 metrin korkuiseksi. Nykyisin on tuija-aitaa noin 300 m tontin rajoilla. Tuuhea on, kun ei päästä villisti kasvamaan.
Pyramiidituijat ovat sitten vapaasti kasvavia pienissä ryhmissä ja ne ovat kyllä korkeita, mutta tuuheita, kunhan ei istuta liian ahtaalle.
Arska:
Minnekköhän tiemme vie?
hartsakoski:
Pihaa haravoin,enimpiä pois.Koivuissa kyllä riittää lehtiä vieläkin...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta