Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs tänään tehty?

<< < (15141/15143) > >>

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 14.06.2026     kello on 08:03 ---Mitäs aineita käytit?

--- Lainaus päättyy ---
Eri vahvuuksilla vesihuomapapereilla hion matkasi ja hartsi pinnoite päälle. Naapurilla on nyt 3vuotta pinnoite kestänyt

Kosmic:
Uutta tallia piirrellyt jos sais huomenna lähetettyä valmistajalle kuvat

Kosmic:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 14.06.2026     kello on 12:38 ---Eri vahvuuksilla vesihuomapapereilla hion matkasi ja hartsi pinnoite päälle. Naapurilla on nyt 3vuotta pinnoite kestänyt
Onko kukaan kokeillut yuutuubissa ollutta kikkaa tuohon eli sitruunan puolikas johon soodaa n. ruokalusikallinen ja sillä ” hiotaan ”  :o

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

--- Lainaus päättyy ---

Yrjö:
   Sain loppuun oooppelin jakohihnan vaihdon. Edelliseen oooppeliin errattuna on vaikeuaste/tarvittavien avainten määrä ei moninkertaistunut, vaan moni kymmenkertaistunut, ainakin homan osalta. Tunasin kolmena päivänä. Toivottavasti ei tullut pikku virheitä, iso virhehän paljastuu ekalla käynti sekunnilla, kerrotaan tarinoissa.
  Myös raitisilma suodatin on monin verroin hankalammassa paikassa.

--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 14.06.2026     kello on 12:38 ---Eri vahvuuksilla vesihuomapapereilla hion matkasi ja hartsi pinnoite päälle. Naapurilla on nyt 3vuotta pinnoite kestänyt

--- Lainaus päättyy ---

Niin mimmosta hartsia, ovat mulle  outoja, vain lasikuitu hommissa yhtä laatua käyttänyt, se ei kovinkaan kirkkaalta vaikuttanut?

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: Yrjö - 15.06.2026     kello on 22:33 --- 
  Niin mimmosta hartsia, ovat mulle  outoja, vain lasikuitu hommissa yhtä laatua käyttänyt, se ei kovinkaan kirkkaalta vaikuttanut?

--- Lainaus päättyy ---
Hartsista en osaa sanoa mitään mutta tuon kaltaisella sarjalla:
https://www.virtasenkauppa.fi/ajovalojen-kirkastussarja-vapron-pro-k2-90211
Harsinlitku lämpökuppiin ja hetken päästä haihtuvat höyryt kirkastaaa umpion . Itse käsittelyyn menee minuutin verran.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View