Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Mitäs tänään tehty?
Arska:
--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 26.04.2026 kello on 14:06 ---Eikö laattojen alle ole laitettu vesieristystä?
--- Lainaus päättyy ---
Aattelin ihan samaa
armas ujomieli:
7,5 km patikkaa tuuletus toimi🌪?
Tarvasjoki:
--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 26.04.2026 kello on 14:32 ---Aattelin ihan samaa
--- Lainaus päättyy ---
Onhan siellä 1990 vuoden lakisääteiset jotka eivät täytä tämän päivän vaatimuksia, ja vaikka olisi tämän päivän vaatimusten mukaiset niin silikoni ei toimi kuin sen noin 5 viisi vuotta kun rupee irtoamaan , kantsii tarkistella onko auennut seinän,lattian reunoista ja jos vakka nuppineulan kokoinen kolo niin siitähän sitääsitten menee kun silikoonihan johdattaa vettä,.Eihän mikään ole ikuista.
Ipsu:
Löydetty vaihteeksi tännekin kurkkimaan. Vielä toimii tunnukset.
Niin ja käväistiin Paraisilla. Sieltä tarttu vaunu auton peräkoukkuun kiinni.. Taas on opettelemista kun ei vuosiin ole omaa ollut.
Alan:
No siitähän se taas lähtee. Herkkiä ovat tarttumaan, onnittelut. Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta