Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs tänään tehty?

<< < (15107/15145) > >>

Arska:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 26.04.2026     kello on 14:06 ---Eikö laattojen alle ole laitettu vesieristystä?

--- Lainaus päättyy ---
Aattelin ihan samaa

armas ujomieli:



7,5 km patikkaa tuuletus toimi🌪?

Tarvasjoki:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 26.04.2026     kello on 14:32 ---Aattelin ihan samaa

--- Lainaus päättyy ---
Onhan siellä 1990 vuoden lakisääteiset jotka eivät täytä tämän päivän vaatimuksia, ja vaikka olisi tämän päivän vaatimusten mukaiset niin silikoni ei toimi kuin sen noin 5 viisi vuotta kun rupee irtoamaan , kantsii tarkistella onko auennut seinän,lattian reunoista ja jos vakka nuppineulan kokoinen kolo niin siitähän sitääsitten menee kun silikoonihan johdattaa vettä,.Eihän mikään ole ikuista.

Ipsu:
Löydetty vaihteeksi tännekin kurkkimaan. Vielä toimii tunnukset.
Niin ja käväistiin Paraisilla. Sieltä tarttu vaunu auton peräkoukkuun kiinni.. Taas on opettelemista kun ei vuosiin ole omaa ollut.

Alan:
No siitähän se taas lähtee. Herkkiä ovat tarttumaan, onnittelut.  Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View