Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Mitäs tänään tehty?

<< < (15103/15145) > >>

Arska:
Siivous hommia ja muita vaimon määräämiä askareita. Tässä iltasella vielä nostin paatin tuosta kunnan metsiköstä trailerin päälle ja vaihdoin koneeseen peräöljyt. Huomenna vesille lasku

Aakku:
Retkipakun huoltoa...

Öljyt ja kaikki suodattimet tuli vaihdettua.
Huoltoja tehdessä tuppaa tulemaan sellainen lumipalloefekti. Siinä touhutessa huomasin Planarin polttoaineletkuissa vuotoa. Onneksi huomasin. Kaikki liitosten polttoaineletkut oli haurastuneet. Piti olla laadukasta polttoaineletkua, mutta niin vain hapertu viidessä vuodessa. Lisäsin nyt tarkistuksen vuosihuoltolistaani .

armas ujomieli:
Varailin Finnlinesin paatteja, tänään saa vielä - 50 pinnaa vinkvink.

T-Cat:
Kulkine viety kytkimen vaihtoon, myös "kaksoismassavauhtip yörä"', kampiakselin stefa ja kytkinakselin stefa uusiksi. Irroitti ylhäältä ja varsinkin lämpimänä ravisti joskus liikkeelle lähtiessä.

Yrjö:
  Tulipa tehtyä p*ska reissu, hain nimittäin peräkärryllä hevosen sellaista kuorman naapuripitäjästä. Huomenna toisen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View